Karlaø Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Har et kjapt spm til ekspertisen her inne. Hvor mye kan man sy inn en bunad? Ser etter bunad til jenta i huset men hun er en xs til s. Har funnet en bunad til relativ god pris på str m. kan denne syes inn, eller må jeg se etter en mindre str?
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Alt kan jo gjøres, men her kan jo vinningen fort gå opp i spinningen? Er uansett alltid kjekt å kunne legge bunaden ut igjen da, så om du kjøper en som passer NÅ kan den være ubrukelig om noen få år. hvilken bunad er det snakk om? Anonymkode: 71b44...ecf
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai En til to str er ok, når du begynner med 3-4 str så er det verre. Og lengde er nesten verst. Anonymkode: 9024f...8a3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Min datter bruker s og da vi bestilte bestilte vi til L. Og så monterte de så den passer, slik at vi kan endre når ho blir eldre Anonymkode: e5577...e43
Karlaø Skrevet 30. mai Forfatter #6 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min datter bruker s og da vi bestilte bestilte vi til L. Og så monterte de så den passer, slik at vi kan endre når ho blir eldre Anonymkode: e5577...e43 Så da er ikke m til s xs umulig da. Disse endringene fikser de hos husfliden eller?
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai Bare husk at det koster en del å få den sydd inn. Fort 5000,- og oppover Anonymkode: 521f7...66b
AnonymBruker Skrevet 31. mai #9 Skrevet 31. mai Kommer an på hvilken type bunad, og hvor mye sømmonn det er lagt inn på den aktuelle. Kanskje var bunaden str XXL, og er sydd helt inn til M, og derfor ikke kan minskes mer, det vet ikke vi. Anonymkode: 68645...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå