AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Kan jeg av og til erstatte et måltid m f eks tine mocha iskaffe uten sukker? F eks 2-4 ganger i uken. Eller vil jeg legge på meg i lengden av det? Anonymkode: 8615e...eeb
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Det spiller ingen rolle hva du får i deg så lenge du får i deg mindre kalorier enn du forbrenner hvis målet er å gå ned. Anonymkode: 37d48...f2a 1
Octopus Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Jeg sjekka det nå. Det er ca. 140 kcal i en sånn iskaffe. Litt lite til å være et måltid i seg selv, men den kan jo kombineres med noe mer mat og utgjøre et ok måltid. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Du må regne på kaloriinnhold, og se om det passer inn i ditt mål for dagen. Ser den har kun 43 kcal per 100 ml, og hele boksen er 330 ml. Dvs en boks er kun 142 kalorier. Du kan erstatte et lite mellommåltid med iskaffen uten sukker, men ikke ordentlige måltider som middag og lunch. Det er alt for lite kalorier til det. Husk også at du trenger næringsstoffer, og det er viktig å få i seg mest mulig næring i den maten en spiser, vitaminer osv. Anonymkode: 7163d...cbf 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Jeg drikker 1 iskaffe latte uten tilsatt sukker fra Tine. Drikker 1 hver dag som frokost.. jeg har gått ned snart 40 kg 🤣 men det er jo ikke det sunneste alternativet da Anonymkode: f603e...295 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Ville heller laget en proteinrik iskaffe selv. Jeg bruker bare pulverkaffe blander ut med minimalt med kokende vann, så helder jeg på proteinmelk og isbiter. Da får du i deg litt mer fornuftig næring. Anonymkode: 883c1...ee2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni En iskaffe er for lite som måltid og inneholder ALT for lite proteiner. Du kan fint drikke iskaffe i tillegg til måltidene dine så lenge du spiser bra mat og kontrollerer kaloriene ellers Anonymkode: aabb6...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå