AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Barna er stor, og vi har et et forhold som har vart i over 10 måneder. Jeg har enda ikke truffet hans foreldre, familie, venner eller barn. Han har truffet mine. Virker ikke som om han har snakket så mye om meg, selv om han sier det når jeg stiller spørsmål. Føles veldig rart, og er blitt et problem for meg. Virker som om tiden går , og han forsøker å ha det slik vi har det. Selv om han sier jeg er alt for han. Han har god kontakt med sin ex daglig pga barna ( som nå er store). Utrolig glad i fyren, men noe skurrer. Hvorfor er de ikke interessert i å vil høre om meg eller treffe meg? Og jeg er litt skeptisk i forhold til det forholdet han og exn har( som sannsynligvis ikke vet om meg engang…….) Noen råd og meninger fra dere er svært ønskelig. Begynner jo å bli langvarig, og vil ikke gi alt å brenne meg på noen som egentlig holdt meg på avstand. Føles ikke som om jeg er så viktig i livet hans, selv om han uttrykker det…. Konfliktsky? Eller egentlig ikke interessert? Anonymkode: 22203...212
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Barna er stor, og vi har et et forhold som har vart i over 10 måneder. Jeg har enda ikke truffet hans foreldre, familie, venner eller barn. Han har truffet mine. Virker ikke som om han har snakket så mye om meg, selv om han sier det når jeg stiller spørsmål. Føles veldig rart, og er blitt et problem for meg. Virker som om tiden går , og han forsøker å ha det slik vi har det. Selv om han sier jeg er alt for han. Han har god kontakt med sin ex daglig pga barna ( som nå er store). Utrolig glad i fyren, men noe skurrer. Hvorfor er de ikke interessert i å vil høre om meg eller treffe meg? Og jeg er litt skeptisk i forhold til det forholdet han og exn har( som sannsynligvis ikke vet om meg engang…….) Noen råd og meninger fra dere er svært ønskelig. Begynner jo å bli langvarig, og vil ikke gi alt å brenne meg på noen som egentlig holdt meg på avstand. Føles ikke som om jeg er så viktig i livet hans, selv om han uttrykker det…. Konfliktsky? Eller egentlig ikke interessert? Anonymkode: 22203...212 Min ex sa ingenting til min datter eller sin mor. Jeg gjettet det så han sa det til meg. Så saken er enkel. Mannfolk er elendig til å fortelle om noe. Anonymkode: 731f7...7de
Scorpina Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Men har du SPURT han om det da...?! 10 mndr sammen er jo en stund da, og jeg skjønner godt at du har lyst å møte hans familie/venner etc. Jeg tenker at skal et forhold funke 'in the long run', så må man ha en god kommunikasjon. Så, en kveld dere møtes, spør han '-du, jeg har lyst å treffe foreldrene dine. Kan det la seg gjøre?' (Altså, still et åpent spørsmål, ikke dømmende eller anklagende) OM han sier 'ja snart....' så kan du også nevne at HAN betyr mye for deg, og at du har lyst å treffe hans familie m.v.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Min ex sa ingenting til min datter eller sin mor. Jeg gjettet det så han sa det til meg. Så saken er enkel. Mannfolk er elendig til å fortelle om noe. Anonymkode: 731f7...7de Vel. Min mann fortalte exen først, så barna. Dette samme dagen vi ble enige om at vi var et par. Exen visste også at han ville at vi skulle bli et par i noen uker før det skjedde. Moren hans fikk vite det like etter barna hans. Han delte alt så og si umiddelbart (også med vennene sine). For han var det kjempestort og viktig at alle skulle vite. Anonymkode: 94904...910
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Kjæresten min introduserte meg til sine foreldre etter 1 måned. Anonymkode: cf9d3...99e
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Nja si det. Jeg ville ikke involvert barna mine i et forhold før det var seriøst nok til at jeg kunne høre kirkeklokkene ringe i horisonten. Det er helt unødvendig å involvere barn i mitt dating liv. Å si en eksakt lengde på forholdet blir litt vanskelig da mye avhenger av det. Hvordan det har utviklet seg hvor modne barna er, hvor lenge siden det var samlivsbrudd. Nå har jeg mitt barn 100% og mitt barn har blitt ungdom så nå ville jeg nok kommunisert ut dette raskere enn når hen var yngre da ungdommen ettervært ville ha merket noe viss det var seriøst nok. Anonymkode: 00b37...cf3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vel. Min mann fortalte exen først, så barna. Dette samme dagen vi ble enige om at vi var et par. Exen visste også at han ville at vi skulle bli et par i noen uker før det skjedde. Moren hans fikk vite det like etter barna hans. Han delte alt så og si umiddelbart (også med vennene sine). For han var det kjempestort og viktig at alle skulle vite. Anonymkode: 94904...910 Da er du heldig. Ikke alle er slik. Min ex er elendig med kommunikasjon. Anonymkode: 731f7...7de
AnonymBruker Skrevet 31. mai #8 Skrevet 31. mai Scorpina skrev (6 timer siden): Men har du SPURT han om det da...?! 10 mndr sammen er jo en stund da, og jeg skjønner godt at du har lyst å møte hans familie/venner etc. Jeg tenker at skal et forhold funke 'in the long run', så må man ha en god kommunikasjon. Så, en kveld dere møtes, spør han '-du, jeg har lyst å treffe foreldrene dine. Kan det la seg gjøre?' (Altså, still et åpent spørsmål, ikke dømmende eller anklagende) OM han sier 'ja snart....' så kan du også nevne at HAN betyr mye for deg, og at du har lyst å treffe hans familie m.v. Hatt en dialog om dette i flere måneder, der jeg skulle få treffe dem. Og han planlegger en dag. Men de har det så travelt og avtaler andre ting, så det skjer ikke allikavel….det bare flyter avsted….Starter å bli skeptisk, han vet hvor mye det betyr for meg siden vi er kjempeseriøse…Undrer nå om det kun er noe han sier når jeg tar det opp. Utrolig fin mann, men jeg kjenner jo ikke til noen rundt han. Er ikke invitert inn i livet. Anonymkode: 22203...212 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå