AnonymBruker Skrevet 8. juni #21 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 20.47): Om jeg vet jeg skulle levert et skriv til Tina i 4 etasje, snakket med Lea i 1 etasje om en sak og jeg akkurat har avsluttet en oppgave er det et greit påskudd å treffe ansatte på uten å avbryte noe når de går fra rød til grønn. Da har de ikke påbegynt nye oppgaver og har gjerne noen minutter tilgjengelig. Anonymkode: 51053...c3d Jeg skjønner ikke på noen som helst måte hvordan dette eksempelet skal være relevant for det jeg skriver. Du kan fremdeles sjekke om Tina og Lea har grønne prikker, du trenger ikke få konstante varsler gjennom hele dagen på hver gang de er på do, henter seg en kaffe eller er i et møte eller telefon. Forøvrig betyr da ikke grønn prikk at du ikke har påbegynt en ny oppgave! Folk bruker vel Teams forskjellig, jeg er bare rød når jeg er i møter eller telefoner eller på andre måter har blokket ut kalenderen. Men jeg sitter jo mest og jobber med oppgaver uten å ha blokket det ut i kalender, og da lyser det grønt om jeg er pålogget Teams. Så da avbryter du jo. Send en mail heller, det er sykt irriterende med sånne som popper opp og spør om man har "noen minutter" hele dagen. Det er aldri bare noen minutter, og det tar deg ut fra oppgavene du er i. Anonymkode: 1e121...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #22 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er man ikke grønn når man ikke er i telefonen eller i et møte? Jeg sitter ofte lenge og jobber i dokumenter, blant annet. Anonymkode: a547b...ff7 Jo, du er grønn om du surfer på internett hele dagen også. Ellers finnes det jo måter å holde seg grønn på selv om man ikke er ved pc'en, men en overvåkende sjef vil trolig finne det mer mistenkelig om du er på konstant enn om du kommer og går. Kanskje det er sjefen som i en annen tråd forteller at det noteres avvik hvis noen tar pause på over 5 minutter. Anonymkode: 0654e...01e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå