Miss Blue Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai På kontoinstillinger på min profil står det: Innstillinger for språk, utseende og nattmodus finnes nederst på siden. Jeg finner ikke dette, verken nederst på siden når jeg er inne på innstillinger eller når jeg er på forsiden av forumet her. Hvor finner jeg dette? 2
Rhodiola Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Hei @Miss Blue. Det er knappene som er uthevet i gult på dette skjermbildet det siktes til: Rhodiola, adm. 1
Sugar&Spice Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai På mobilversjon er ikke dette nederst, så det bør presiseres. 1
Rhodiola Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Sugar&Spice skrev (15 minutter siden): På mobilversjon er ikke dette nederst, så det bør presiseres. Takk for tilbakemeldingen. Teksten er nå omformulert for å presisere at innstillingene finnes under den gjeldende modulen. Rhodiola, adm. 1 1
Miss Blue Skrevet 31. mai Forfatter #5 Skrevet 31. mai Rhodiola skrev (På 30.5.2025 den 20.26): Hei @Miss Blue. Det er knappene som er uthevet i gult på dette skjermbildet det siktes til: Rhodiola, adm. Takk for svar, fant det nå 1
Rhodiola Skrevet torsdag kl 10:13 #6 Skrevet torsdag kl 10:13 Som en oppdatering i tilfelle noen andre ikke finner frem, språk kan endres ved å navigere til kontoinnstillinger og trykke på ''Språk'' i den aktuelle modulen: Ellers kan språk endres under Til toppen-knappen på alle sider i forumet. Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå