Doris Becker Skrevet 1. juni #21 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (8 timer siden): og fordi det er veldig dyrt å farge hår, ikke minst, holde det ved like. ser fort harry/shabby ut med feil hårfarge. men jeg har begynt å få en del grå hår. føler liksom at den "mellomfasen" ikke ser så bra ut? når man har mest hår med sin egen farge, men spetter med grå hår her og der. synes det er fint hvis man enten har naturlig hårfarge eller helt grått. men kanskje det bare er meg. Anonymkode: dd0db...194 Tok litt tid, men jeg gikk hyppig til frisøren, som kuret og hjalp meg med riktige produkter, og ikke minst klippet det ofte første tiden. Kostbart med frisør, selv om man ikke farger... men det er en av de få tingene jeg unner meg ☺️
Janina1 Skrevet 1. juni #22 Skrevet 1. juni Jeg er 50+ og i fjor høst bestemte jeg meg for at nå var det slutt på å farge håret. Var to ganger hos frisør og la lyse striper innimellom det grå så overgangen/etterveksten ikke ble så tydelig. Er veldig fornøyd og har fått mange komplimenter på fargen. 1
Vibelator Skrevet 1. juni #23 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 20.17): Hvorfor er det populært blant enkelte folk i 30-åra? Ser man ikke eldre ut med en gang? Anonymkode: 85456...2a5 Klart man ser eldre ut,men noen liker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå