AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Er det moteriktig? Og er det en type grå som minner om nesten platinablond som gjelder? Noen som er oppdatert og vet? Anonymkode: 85456...2a5
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Det begynner å bli et par år og noen hårtrender siden det var in men det er ikke helt fullstendig ute heller. Liker du det så kjør på. Anonymkode: f7f47...86b 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Hvorfor er det populært blant enkelte folk i 30-åra? Ser man ikke eldre ut med en gang? Anonymkode: 85456...2a5 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Nei folk gjør ikke det lenger. Er mere gylden blond som er inn. Men liker du det så gå for det. Anonymkode: d6bc5...f2e 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det populært blant enkelte folk i 30-åra? Ser man ikke eldre ut med en gang? Anonymkode: 85456...2a5 Nei, syns unge med grått hår fortsatt ser unge ut Men eldre med grått hår ser ofte mye eldre ut med grått hår. Anonymkode: b9c0b...298
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei, syns unge med grått hår fortsatt ser unge ut Men eldre med grått hår ser ofte mye eldre ut med grått hår. Anonymkode: b9c0b...298 Mener du da unge i 20-åra? Ikke folk på 30+? Anonymkode: 85456...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai trenden er vel om man HAR grå hår så omfavner man det heller enn å krampaktig farge det bort...? Anonymkode: 17f26...149 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): trenden er vel om man HAR grå hår så omfavner man det heller enn å krampaktig farge det bort...? Anonymkode: 17f26...149 Hvorfor er det bra egentlig? Blir man ikke slltid penere med farget hår? Anonymkode: 85456...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det bra egentlig? Blir man ikke slltid penere med farget hår? Anonymkode: 85456...2a5 Jeg ble ikke penere med farget hår! Da jeg begynte å få grå/sølvfarget hår begynte jeg å farge det. Var innom flere brun og rødtoner før jeg fant ut at det orket jeg ikke,for jeg ble aldri fornøyd . Sluttet å farge håret og er nå helt sølvfarget . Har sett bilder av meg fra den perioden jeg farget det.. Ikke særlig kledelig, nei. Jeg er "penere" nå. Anonymkode: 3cc62...751 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor er det bra egentlig? Blir man ikke slltid penere med farget hår? Anonymkode: 85456...2a5 Jeg begynte å bli grå tidlig i 20-årene. Nå er jeg nærmere 40 år og er rimelig grå. Jeg har mørkt hår, så jeg må bestemme meg for om dette er noe jeg gidder å gjøre lenger. Det er både dyrt og tidkrevende. Hadde vært deilig å bare la det gro ut. Anonymkode: 621df...3d5
AnonymBruker Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble ikke penere med farget hår! Da jeg begynte å få grå/sølvfarget hår begynte jeg å farge det. Var innom flere brun og rødtoner før jeg fant ut at det orket jeg ikke,for jeg ble aldri fornøyd . Sluttet å farge håret og er nå helt sølvfarget . Har sett bilder av meg fra den perioden jeg farget det.. Ikke særlig kledelig, nei. Jeg er "penere" nå. Anonymkode: 3cc62...751 Ser den. Men var du i 30 eller 40-åra da du sluttet å farge håret? Anonymkode: 85456...2a5
AnonymBruker Skrevet 30. mai #12 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg begynte å bli grå tidlig i 20-årene. Nå er jeg nærmere 40 år og er rimelig grå. Jeg har mørkt hår, så jeg må bestemme meg for om dette er noe jeg gidder å gjøre lenger. Det er både dyrt og tidkrevende. Hadde vært deilig å bare la det gro ut. Anonymkode: 621df...3d5 Det er jo uansett billigere hvis du farger håret hjemme? Nå finnes det mange gode hjemmefarger på markedet har jeg hørt, det var noe helt annet på 90/ 00-tallet før ca. 2010 / rundt der. Anonymkode: 85456...2a5
AnonymBruker Skrevet 31. mai #13 Skrevet 31. mai Lurer på når det kom på moten at damer skulle farge håret grått? Var det rundt 2010? Anonymkode: 85456...2a5
AnonymBruker Skrevet 31. mai #14 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ser den. Men var du i 30 eller 40-åra da du sluttet å farge håret? Anonymkode: 85456...2a5 Jeg var rundt 60. Anonymkode: 3cc62...751
AnonymBruker Skrevet 31. mai #15 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Mener du da unge i 20-åra? Ikke folk på 30+? Anonymkode: 85456...2a5 Ja, 20-og 30-åra ser man fortsatt ung ut. Men straks man er 40-45+ ser det bare foreldende ut. Men syns det er bra kvinner ikke bruker mer tid og effort enn menn på utseende. K55 Anonymkode: b9c0b...298
AnonymBruker Skrevet 31. mai #16 Skrevet 31. mai Det var veldig populært fra 2014 til 2018. Jeg ser ikke mange gjør det nå lenger. Anonymkode: bf0ee...ff9 2 1
Doris Becker Skrevet 31. mai #17 Skrevet 31. mai Nei, det er ikke en trend lenger. Men flere og og flere kvinner velger å beholde egen hårfarge, også når det grånes, så det ser man mer og mer. De går til frisøren, klipper freshe frisyrer, og styler, men har sitt naturlige grå hår 😊 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #18 Skrevet 31. mai Doris Becker skrev (4 timer siden): Nei, det er ikke en trend lenger. Men flere og og flere kvinner velger å beholde egen hårfarge, også når det grånes, så det ser man mer og mer. De går til frisøren, klipper freshe frisyrer, og styler, men har sitt naturlige grå hår 😊 Fordi de er lei av ettervekst og ikke orker jobben med det? Anonymkode: 85456...2a5 1
Doris Becker Skrevet 31. mai #19 Skrevet 31. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi de er lei av ettervekst og ikke orker jobben med det? Anonymkode: 85456...2a5 Eller fordi de ikke ønsker skadelige kjemikalier ? Og/eller omfavne naturlig aldring. Det er min grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai #20 Skrevet 31. mai Doris Becker skrev (4 timer siden): Eller fordi de ikke ønsker skadelige kjemikalier ? Og/eller omfavne naturlig aldring. Det er min grunn. og fordi det er veldig dyrt å farge hår, ikke minst, holde det ved like. ser fort harry/shabby ut med feil hårfarge. men jeg har begynt å få en del grå hår. føler liksom at den "mellomfasen" ikke ser så bra ut? når man har mest hår med sin egen farge, men spetter med grå hår her og der. synes det er fint hvis man enten har naturlig hårfarge eller helt grått. men kanskje det bare er meg. Anonymkode: dd0db...194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå