Gå til innhold

Bryr du deg om du hører noen onanere/har sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2025 den 21.43):

Føler ikke du det er privat for de som har sex eller onanerer? 

Anonymkode: 6e2ed...415

Langt derifrå. Eg nyttar høvet når eg opplever dette.

Anonymkode: 40d62...d53

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Langt derifrå. Eg nyttar høvet når eg opplever dette.

Ikke? Føler det på en måte er litt privat. Men er det fordi du blir tent av det?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke? Føler det på en måte er litt privat. Men er det fordi du blir tent av det?

Men altså, hvis de gjør det på en måte som andre hører det, enten åpent vindu eller tynne vegger eller ute i skogen etc. Da har de jo frasagt seg den muligheten til å være private om det. Jeg tar ikke på meg skam på vegne av andre. Så jeg passer på egne lyder, og smiler og flirer litt av andres lyder. Gitt at de er sånn passelig diskrete da. Hvis naboene knuller for fulle rungende mugger med åpent vindu hver dag rett ved lekeplassen, da får de fort nok beskjed om å skjerpe seg.

Anonymkode: c8db1...4a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Noen syns det er privat... Andre er litt mer (kanskje litt vel) frigjorte. En av jentene jeg bodde sammen med i studentkollektivet fingret seg så jeg fikk se på en gang..  

Anonymkode: 70098...4b1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen syns det er privat... Andre er litt mer (kanskje litt vel) frigjorte. En av jentene jeg bodde sammen med i studentkollektivet fingret seg så jeg fikk se på en gang..  

Da var du heldig.

Anonymkode: 35778...3b5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eg finn det ikkje privat når eg høyrer og oppfattar det. Eit fint høve til å dra han av.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da var du heldig.

Anonymkode: 35778...3b5

I know ;) Men hun var litt gal.. hehe... så henne naken flere ganger i uka som regel på vei til og fra dusjen osv... men vi pulte aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er henne som alle hører 🤣 vært flau plenty av ganger. 
En gang kom huseier ned å samboer åpna opp døra med et håndkle rundt seg å da sa mannen  : Har du tenkt på å putte en tomat i kjeften på hu? 

Huseier flirte samtidig som han mente det litt seriøst fordi han la til at hadde det ikke vært for at dere har holdt på dag og natt hele uka så hadde ikke rådet kommet…

Syntes det er kjipt å høre familie ha sex selv om det er litt latterkikk å da!
Men fremmede eller venner da er det mest uskyldig og gøy å man kan selv bli kåt hvis det er under rette omstendigheter 

Anonymkode: ebe0f...411

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er superhot å høre andre ha sex, så lenge det ikke er familie. Bodde i en bygård for mange år siden som var veldig lytt. Både de ved siden av og under oss lagde mye lyd under sex. Det ble en inspirasjon for oss. Men litt flaut når vi hadde folk på besøk. 

Under et hotellopphold, hvor vi hadde med små barn, satte de igang et voldsomt kjør på naborommet. Barna ble redd og lurte på hva som skjedde. 

Så ja, det kan være svært opphissende å høre andre, men det kan også være svært pinlig.

Anonymkode: e6f5c...87d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vitnet det hittil.

Jeg og forloveden har heldigvis barn som sover tungt, meeen det har skjedd et par ganger at de har kommet inn mens vi har holdt på 🤭🫣 Men da i stillinger de egentlig ikke helt forstår at vi har sex og vi er litt gjemt under dynen)

Men vi har pratet med dem om sex(å sexe) og at voksne mennesker som er glad i hverandre koser sammen.

De virker ikke å bry seg foreløpig 🤷

Anonymkode: 7c6e7...792

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt foreldrene mine. Det var turnoff, men jeg synes det er flott for at de fortsatt hadde et sexliv som 70+.

Jeg har hørt folk ha sex på naborommet på hotell. Det var en blanding av 50% fascinerende, 40% kleint og 10% opphissende. Fascinerende hvor lenge knullingen varte etter lyden å dømme. Sjelden man får innblikk i hva andre gjør.

Anonymkode: a10f8...637

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på. Har ofte hørt de jeg bodde sammen med ha sex, noen ganger var det turn off, men stort sett var det litt hot.

Når huseieren var borte og kona hadde seg med elskeren, var det derimot veldig kleint og ekkelt. Da jeg bodde på internat hadde vi ofte sex med kjærestene vår på samme rom.. Det var bare digg å ha samtidig.

Anonymkode: ee359...9dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på en som fikk blowjob av en annen mann i garderoben på treningsstudio, samme med en som fikk blowjob som trodde det ikke var noen på hytta, de forsvant fort gjennom krattet da de så meg på verandaen. En kompis hadde sex i teltet med ei på speiderleir, og har sett en del blowjobs på håndball cup. Jeg bryr meg ikke nevneverdig, men synes det er rart folk ikke gjør litt mer for å gjemme seg. At de ikke bryr seg om at en lagkamerat ser at de blir sugd, eller suger for jentas del, eller noen ganger har det vært gutt som har sugd også, skjønner jeg delvis, men foreldre og foreldre til venner kunne jo like fort dukke opp. Var jo sex på omtrent alle hjemme alene fester da jeg var tenåring også. Og hører det noen ganger når jeg bor på hotell. Er jo egentlig bare hyggelig at folk nyter livet. Men jeg gjør det mye mer privat selv. Har ikke behov for tilskuere.

Anonymkode: 78323...2fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...