Anonysoum Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai (endret) Det kan jo være så enkelt at barna ikke er klare enda, det sitter gjerne mye mer følelser i etter brudd for eldre barn enn 4 og 7. Tenker kjæresten din trår veldig fornuftig jeg, noen har jo en tendens til å ende opp med å introdusere et utall antall mennesker for barna sine og skaper forventninger som bare ender i skuffelse. Jeg hadde selv ventet lenger enn 4 mnd. Endret 30. mai av Anonysoum 6 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Du skjønner vel at det er altfor tidlig å fortelle barna om nytt forhold. Snakk om å rase inn i nye forhold. Stakkars barna på begge sider. Hvem lar barna møte ny kjæreste etter så kort tid. Dere har vært sammen i 4 måneder, så veldig seriøst kan det ikke være. Mannen er ikke skilt enda. Nå en tror en har lest mye dumt her inne, så dukker dette opp . Anonymkode: dc957...64b 19 2 6
abrakadabra94 Skrevet 30. mai Forfatter #4 Skrevet 30. mai (endret) . Endret 30. mai av abrakadabra94
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Her støtter jeg han fullt ut, 4 mnd et tidlig å introdusere en ny partner for barna. Skjønner ikke helt at han har gått med på å møte dine allerede heller egentlig. Anonymkode: 6e912...d1a 10
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Smart og fornuftig mann, dere burde ha ventet et år på å introdusere barna!! Anonymkode: 4d5cb...da1 6 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai 4 mnd?? Barna dine burde heller ikke vite noe. 🤯 Anonymkode: b025d...5e7 12 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai Fire måneder er alt for kort tid, men det høres ut som skaden allerede har skjedd her. Dersom «alle» vet det unntatt barna så er det bare et spørsmål om tid før de snapper opp noe. Anonymkode: 3818e...c92 2
abrakadabra94 Skrevet 30. mai Forfatter #9 Skrevet 30. mai (endret) . Endret 30. mai av abrakadabra94
AnonymBruker Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai Barna bearbeider nok fortsatt bruddet. Selv om du ikke hadde tenkt å møte dem så tidlig, så er det likevel også for tidlig for dem å få vite om deg. Jeg tenker i grunn du kan være glad for at han tar seg tid, for om bruddet fortsatt er vanskelig for barna, vil en ny dame kunne gjøre det hele mange ganger verre for dem, og de kan rett og slett få aversjon mot deg. Anonymkode: 854f1...5d5 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai abrakadabra94 skrev (1 minutt siden): Skaden har definitivt skjedd, men vi er begge veldig enige på at det var rett uansett. Noen ganger møter man bare noen man ikke kan la gå videre🤷🏼♀️ Alle bortsett fra barna hans vet det.. derfor er min bekymring at de skal få høre det fra en 3.part. Hadde ting ikke vært helt som det er nå, så hadde jeg ikke hatt noen betenkeligheter med å vente. I tillegg vanskelig å unngå at mine barn har møtt han siden han basically bor hos meg når han ikke har barna, så det overlapper en natt her og der(Foreldrene veksler på å bo i huset) Men de trenger ikke å treffe han selv om de veit at dere dater? Det er en forskjell på å vite at mamma eller pappa har en ny kjæreste og det å dra personen inn i barnas liv. At du lar et menneske du kjenner så lite flytte inn til deg og barna etter så kort tid er jo helt hårreisende. Anonymkode: 6e912...d1a 8 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai #12 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men de trenger ikke å treffe han selv om de veit at dere dater? Det er en forskjell på å vite at mamma eller pappa har en ny kjæreste og det å dra personen inn i barnas liv. Anonymkode: 6e912...d1a Uansett så er 4 mnd for tidlig. Anonymkode: 2209c...35f 4
abrakadabra94 Skrevet 30. mai Forfatter #13 Skrevet 30. mai (endret) . Endret 30. mai av abrakadabra94
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai abrakadabra94 skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner denne mannen bedre på 4mnd enn jeg gjorde med exn etter 10år🤷🏼♀️ Sier alle nyforelskede… Anonymkode: a8b44...ee2 20 4
Daria Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai Du bruker det mot ham at han faktisk tar hensyn til sine egne barns følelser? Barn som står midt i sitt livs verste mareritt, som nettopp har opplevd at hele verden har gått i knas? Har du overhodet ingen empati eller forståelse for andre sånn generelt? At "alle andre" vet om forholdet dere og at han allerede har møtt dine barn er det som er bemerkelsesverdig her, ikke at han setter barnas beste hvertfall i noen sammenhenger. 10 4
tvertimot Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai Nå overdramatiserer du! Hvorfor ser du ikke det positive i at du har fått møtt øvrige i hans familie, og han har tatt del i og møtt din familie. Heller enn å se mot at du ikke har fått møtt hans barn enda, det har sikkert sine årsaker og jeg synes det er en fornuftig tilnærming fra hans side, han vet bedre enn deg hvordan de har taklet bruddet mellom han og moren deres (samt hvordan det ville vært for dem å få deg inn i sitt liv). Ingen grunn til at du skal pushe på, alt til sin tid og det kommer når han føler det blir riktig (ikke du som skal fremprovosere det). Ha litt is i magen, dere har vært sammen i bare noen få måneder. Når det er sagt, så er det for å skjerme dem han har tatt det valget, altså handler det ikke om deg og han og hva han føler for deg... Så legge fra deg de forventningene dine, ha is i magen og vent til tiden er riktig, den dag vil naturlig nok komme. Så ha fokus på alt annet enn dette, altså noe positivt og konstruktivt, tankene du er inne i nå er ikke det..
AnonymBruker Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai Det er jo helt SINNSYKT å kjøre i gang med noe sånn så tidlig. Stakkars barn. Dine også egentlig, å få en mann som omtrent flytter inn i det de møter han. Dere burde jo ha latt dette skure og gå i flere mnd FØR noen i det hele tatt visste noe. Nå er jo ikke dette til hjelp for deg, men måtte få det ut. Anonymkode: 77d1f...148 7
AnonymBruker Skrevet 30. mai #18 Skrevet 30. mai Forstår jeg riktig? Dere har vært sammen i 4 måneder, og han har ikke bare møtt barna dine, men han praktisk talt bor hos deg i perioder? Dette må være en tulletråd? Er du virkelig så uforsiktig med velværen og følelsene til dine barn at du drar en splitter ny kjæreste inn i livet deres i så stor grad? 4 måneder er ingenting. Du kjenner ham ikke. Og selv om han skulle vise seg å være en fin fyr, så har du ikke god nok oversikt over hvorvidt dette er et forhold som vil vare. Du lar dine barn knytte seg til en mann som kanskje vil forsvinne ut av livene deres om et år eller to. Nei altså, snakk om å være ansvarsløs. Dette er jo mildt sagt så hårreisende at jeg virkelig håper at det er en trolletråd. Stakkars barn. Anonymkode: 1a7d2...97d 9 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #19 Skrevet 30. mai Han gikk altså direkte fra kona til å være sammen med deg, og det med to barn. Dette er bare fire måneder siden, altså ingen verdens tid i det hele tatt. At han da i hvert fall er ansvarlig nok til å ta hensyn til barnas ve og vel oppi en så opprivende prosess er selvfølgelig positivt, ikke negativt. At du vil at han skal påføre egne barn ytterligere uforutsigbarhet og uro for å mate ditt ego er selvfølgelig ikke noe han bør ta hensyn til. Anonymkode: 7c423...1c5 6 1
Lille39 Skrevet 30. mai #20 Skrevet 30. mai Anonysoum skrev (26 minutter siden): Det kan jo være så enkelt at barna ikke er klare enda, det sitter gjerne mye mer følelser i etter brudd for eldre barn enn 4 og 7. Tenker kjæresten din trår veldig fornuftig jeg, noen har jo en tendens til å ende opp med å introdusere et utall antall mennesker for barna sine og skaper forventninger som bare ender i skuffelse. Jeg hadde selv ventet lenger enn 4 mnd. signere på denne. Alt for tidlig fortelle etter 4 mnd. Minst vente 1 år selv om han har møtt dine. 1
Fremhevede innlegg