Gå til innhold

Dersom du mann kunne bestemme hyppighet på sex med partneren din, hvor ofte ville du hatt sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja det er ganske kjipt.. innrømmer lett at jeg ikke har det bra. Å være kåt og å måtte skjule det for partneren for husfredens skyld er et håpløst utgangspunkt for et forhold.

Men det er ikke så gøy å se ungene annenhver helg heller... så da har jeg jo blitt til nå i alle fall. Hvor lenge vet jeg ikke.. 

Anonymkode: 99d9d...8d7

Er det virkelig det eneste alternativet du har? Bare å se ungene annenhver helg? 

Anonymkode: b29f8...a88

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2025 den 13.13):

Sorry, la ikke merke at det stodt "mann" i overskriften. Mannen min tenker nok heller at det er passelig med 5-6 ganger i uka. 

Anonymkode: b8c43...e49

Nesten ingen andre som klarte å lese overskriften heller. 

Anonymkode: 78aac...7b1

Skrevet

Ja det er ganske kjipt.. innrømmer lett at jeg ikke har det bra. Å være kåt og å måtte skjule det for partneren for husfredens skyld er et håpløst utgangspunkt for et forhold.

Men det er ikke så gøy å se ungene annenhver helg heller... så da har jeg jo blitt til nå i alle fall. Hvor lenge vet jeg ikke.. 

Kjenner meg igjen i denne. Føles tungt å undertrykke seksualitet når man er rundt partner. Et godt tips er å kanaliseres det over i trening. Funker bra for meg!

Anonymkode: 6116b...8cb

Skrevet

For min del, helst 4-5 dager i uken.

Men jeg er selvfølgelig såppass oppegående at jeg forstår at det er opp til den som har minst sexlyst, og presser ikke noen til noe de ikke ønsker.

Kvinne

Anonymkode: ab1e4...c8c

Skrevet

Hver gang jeg får lyst på han 😆😆😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er det virkelig det eneste alternativet du har? Bare å se ungene annenhver helg? 

Ja, noe annet er nok urealistisk av ulike årsaker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kjenner meg igjen i denne. Føles tungt å undertrykke seksualitet når man er rundt partner. Et godt tips er å kanaliseres det over i trening. Funker bra for meg!

Takk for tips. Trener mye, men er like kåt likevel, så det hjelper lite. Men det positive er at jeg er i alle fall i bra form når jeg til slutt ikke orker mer i forholdet og må ut å date igjen.... 

Helt grusomt å få negative bemerkninger fordi jeg f.eks får ståpikk av kroppskontakt... Møkkaliv egentlig... 

Men jeg digger å henge. med ungene da, så har mye fint i hverdagen likevel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Ja, noe annet er nok urealistisk av ulike årsaker. 

Håper det endrer seg for din del. Mange varme tanker til deg sender jeg deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Takk for tips. Trener mye, men er like kåt likevel, så det hjelper lite. Men det positive er at jeg er i alle fall i bra form når jeg til slutt ikke orker mer i forholdet og må ut å date igjen.... 

Helt grusomt å få negative bemerkninger fordi jeg f.eks får ståpikk av kroppskontakt... Møkkaliv egentlig... 

Jaja barna trumfer alt. Stå på!

F

Skrevet

Får du negative bemerkninger på det?

Herreli det er jo helt naturlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 21.18):

Hver dag.. 

har mye å ta igjen etter 9 år uten. 

Anonymkode: c5565...90f

4 år uten her. Det er et savn. Merker det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja jeg kritiserer på ingen måte dette. Det er bare for meg, som mann, så utrolig fjernet å skulle snakke "negativt" om seksualiteten til min kone. Jeg har vel aldri sagt et eneste ord til kamerater eller venninner som omhandler sexlivet til meg og min nåværende eller tidligere partnere

Vi diskuterer problemer og utfordringer VI har, inkludert dette. Som også går på hvordan takle ting selv i hovedsak. Vi utleverer oss selv til hverandre. For eksempel hvordan få lyst tilbake når livet har dempet det, hvordan være en god partner under (kjente) helseutfordringer, hvordan få tilbake gnist i et forhold som sliter, og lignende. Vi utleverer ikke partners seksuelle tanker, penis, seksuelle preferanser og slikt. Ikke med mindre det blir et personlig problem for kvinnen, som at mannen ønsker noe kvinnen ikke klarer å møte. Som da en ektemann bare hentet hjem en mann og ønsket trekant, uten å spørre sin kone. Da var hun fortvilet nok til å ta dette opp, fordi det gikk på hvordan hun skulle takle det, og hente styrke til å sette klare grenser. 

Vi har ingen lyst til eller intensjoner om å utlevere våre menn. Fokus er bestandig på oss selv. Våre menn har heller store fordeler ved at vi søker råd når ting ikke fungerer godt for oss. For eksempel råd om å få tilbake lyst når den har blitt dempet, eller mot til å ta tak i ting som ikke fungerer, uten å gå i detaljer om mannen. 

Anonymkode: f97e0...88e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Får du negative bemerkninger på det?

Herreli det er jo helt naturlig. 

Ja... 

Skrevet

Strengt tatt ønsker jeg ikke en frekvens, men et fokus på sex som en naturlig del av dagen og tiden vi bruker sammen : vi sover, spiser og gjør oppgaver sammen ellers, så sex skulle hatt en naturlig plass i hverdagen på lik linje med dette.

Spesielt fordi det gir den mentale energien til å kunne gjøre alt annet.

Det betyr ikke nødvendigvis at vi ville hatt sex hver dag, men mere at vi hadde hatt ett mer naturlig forhold til det, og mindre problemer.

Anonymkode: 2caea...df9

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Vi diskuterer problemer og utfordringer VI har, inkludert dette. Som også går på hvordan takle ting selv i hovedsak. Vi utleverer oss selv til hverandre. For eksempel hvordan få lyst tilbake når livet har dempet det, hvordan være en god partner under (kjente) helseutfordringer, hvordan få tilbake gnist i et forhold som sliter, og lignende. Vi utleverer ikke partners seksuelle tanker, penis, seksuelle preferanser og slikt. Ikke med mindre det blir et personlig problem for kvinnen, som at mannen ønsker noe kvinnen ikke klarer å møte. Som da en ektemann bare hentet hjem en mann og ønsket trekant, uten å spørre sin kone. Da var hun fortvilet nok til å ta dette opp, fordi det gikk på hvordan hun skulle takle det, og hente styrke til å sette klare grenser. 

Vi har ingen lyst til eller intensjoner om å utlevere våre menn. Fokus er bestandig på oss selv. Våre menn har heller store fordeler ved at vi søker råd når ting ikke fungerer godt for oss. For eksempel råd om å få tilbake lyst når den har blitt dempet, eller mot til å ta tak i ting som ikke fungerer, uten å gå i detaljer om mannen. 

Anonymkode: f97e0...88e

Jeg som opprinnelige bemerket det. Det var ikke min hensikt å fremstå som jeg kritiserte dette. Heller motsatt. Jeg skulle ønske jeg hadde det slik selv

• Hjerte 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 21.18):

Hver dag.. 

har mye å ta igjen etter 9 år uten. 

Anonymkode: c5565...90f

Vi å, etter mange år. Det er deilig og jeg angrer så mye på at vi ikke hadde sex på alle de årene men jeg hadde ikke sexlyst. Og er så takknemlig for at han holdt ut i alle disse årene, nå gir jeg ham det han fortjener. Og jeg elsker hvert sekund og vil bare elske med ham.

K43

Anonymkode: 6d94a...2d6

Skrevet

Mellom tre og fem ganger i uka sånn omtrent.

Skrevet

1-10 ganger i uka.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vi å, etter mange år. Det er deilig og jeg angrer så mye på at vi ikke hadde sex på alle de årene men jeg hadde ikke sexlyst. Og er så takknemlig for at han holdt ut i alle disse årene, nå gir jeg ham det han fortjener. Og jeg elsker hvert sekund og vil bare elske med ham.

K43

Anonymkode: 6d94a...2d6

Hvorfor hadde dere ikke sex?

Skrevet

2-4 ganger i uka.

Anonymkode: 1b215...2ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...