Gå til innhold

Dersom du mann kunne bestemme hyppighet på sex med partneren din, hvor ofte ville du hatt sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ca annenhver dag.

Anonymkode: 2bd19...578

Skrevet

1-2 ganger i uka.

Anonymkode: 0fbd3...031

Skrevet

Rundt 2 i uka. 

Anonymkode: 20b4b...866

Skrevet

Jeg må tømmes annenhver dag. Blir en helt annen person etter 3-4 dager og det er litt skremmende. 

Anonymkode: 96eee...08e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg må tømmes annenhver dag. Blir en helt annen person etter 3-4 dager og det er litt skremmende. 

Anonymkode: 96eee...08e

Å tømmes og ha sex er ikke nødvendigvis det samme. 

Min mann kjenner på kåthet hver dag sier han, men å ha det 2-3 ganger i uka holder for ham. Utenom ferier/turer alene. Da blir det oftere. 

Tillater meg å svare som kvinne, siden vi har pratet åpent om dette. Behovet mitt er relativt likt heldigvis, men vi opplever begge to å være kåt dager den andre ikke har lyst. Det er ok. Aldri for lenge å vente. 

Anonymkode: f97e0...88e

• Liker 2
Skrevet

Bortimot hver dag. Kanskje 5 dager i uka eller noe tenker jeg. 

Drømmer om å engang være i et forhold der jeg blir møtt på lyst. 

Nå kan jeg stort sett ikke gi uttrykk for at jeg er kåt i forholdet, da det som regel fører til dårlig stemning. 

Dessverre må jeg, som mange andre menn, velge mellom å bevare familien eller å ha et godt sexliv. Har foreløpig valgt det første. 

Anonymkode: 99d9d...8d7

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er jeg i et forhold så vil jeg helst ha hver dag. Kvinne 40.

Anonymkode: 4f242...c65

• Liker 2
Skrevet

1-5 ganger pr dag, med forbehold om at frekvensen kan gå ned i perioder med stress, sykdom etc, men aldri under fire ganger i uken. 

• Liker 1
Skrevet

Vi er begge i 50-årene og har sex 2-4 ganger i uka. For meg er det helt perfekt. 

K52

Anonymkode: be132...40d

Skrevet

Mann jeg 23 og jeg er hyperseksuell. For meg, sex så ofte som mulig, men er glad om jeg får 3 ganger for dagen, kjæresten han klarer maks 3 ganger for dagen, men oftes sjeldnere. Selv klarer jeg lett flere enn 10 ganger for dagen. Kjæresten syns det bare er fint at jeg tar ansvar for egne orgasmer og ser gjerne på til jeg kommer i mål.

Anonymkode: 504ac...ccf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 19.34):

Det kommer veldig an på situasjonen og dagsformen. Noen ganger har jeg lyst daglig, og kanskje to ganger om dagen. Andre ganger er det nok med en gang i uka.

Generelt har jeg oftere lyst enn kona, og slik har vel de aller fleste menn det, tror jeg.

Anonymkode: db7b4...611

Leser til stadighet her inne at dama har mer lysst enn mannen.

Samme har jeg opplevd i flere av forholdene mine

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mann jeg 23 og jeg er hyperseksuell. For meg, sex så ofte som mulig, men er glad om jeg får 3 ganger for dagen, kjæresten han klarer maks 3 ganger for dagen, men oftes sjeldnere. Selv klarer jeg lett flere enn 10 ganger for dagen. Kjæresten syns det bare er fint at jeg tar ansvar for egne orgasmer og ser gjerne på til jeg kommer i mål.

Du må onanere/ha sex flere ganger daglig på jobb og onanere/ha sex flere ganger under familieselskap osv for å ikke bli sprø liksom? Det høres faktisk ut som psykiatri.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

I snitt 1-3 ganger i uka er passelig for meg. 

K42

Anonymkode: b8c43...e49

• Liker 1
Skrevet

Har vært med på alt fra 7 ganger på en dag til 5 ganger i året. Normalen var kanskje 1-3 ganger i uka.

Nå er jeg singel og helt uten, men i det daglige i et fungerende forhold bør det nok være minst en gang i uka. Er vel en grunn for uttrykket "freddan" i sin tid - reklameskapt? Kanskje bør det sjelden gå mer enn 2 uker mellom hvis noe kommer i veien. Og gjerne oftere og hver dag i de perioder man kjenner for det. Mønster og "tvang" fungerer for noen, men det er negativt for andre.

Hjemme i lunsjen for å hente glemt matpakke og spontant bli overfalt og for sent tilbake på jobb var gode minner. Så spontanitet er viktig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I snitt 1-3 ganger i uka er passelig for meg. 

K42

Sorry, la ikke merke at det stodt "mann" i overskriften. Mannen min tenker nok heller at det er passelig med 5-6 ganger i uka. 

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du må onanere/ha sex flere ganger daglig på jobb og onanere/ha sex flere ganger under familieselskap osv for å ikke bli sprø liksom? Det høres faktisk ut som psykiatri.

Har ikke sex på den ny jobben, men sjef jeg må ha orgasme i pausa, men må ha orgasme både før og etter jobb. Ja jeg har en diagnose som er en hyperseksuell lidelse, der jeg må ha orgasme hele tiden. Men klarer å undertrykke det når jeg må. Men det skjer jeg bare må ha orgasme. Det kommer av en nervelidelse som trigger orgasmesenteret. Ikke psykiatri, men en nervelidelse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Bortimot hver dag. Kanskje 5 dager i uka eller noe tenker jeg. 

Drømmer om å engang være i et forhold der jeg blir møtt på lyst. 

Nå kan jeg stort sett ikke gi uttrykk for at jeg er kåt i forholdet, da det som regel fører til dårlig stemning. 

Dessverre må jeg, som mange andre menn, velge mellom å bevare familien eller å ha et godt sexliv. Har foreløpig valgt det første. 

Anonymkode: 99d9d...8d7

Å ikke kunne gi uttrykk for kåthet i et forhold virker veldig nedtrykkende på meg. Uavhengig om jeg er lysten eller ikke, så synes jeg en kåt mann er en utrolig sexy mann 😉 Bare det er tennende i seg selv. 

Anonymkode: b29f8...a88

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å ikke kunne gi uttrykk for kåthet i et forhold virker veldig nedtrykkende på meg. 

Aldri helt skjønt meg på det. Går du rundt kåt helt til det får utløp da?

Når jeg blir kåt men ikke kan ha sex, så går det over i løpet av sekunder. Går ikke rundt med at kåtheten vedvarer liksom. Aldri opplevd å være «seksuelt frustrert». Nettop fordi det går over umiddelbart når det ikke er aktuelt å ha sex.

Det høres veldig slitsomt ut å ha det sånn😅

Anonymkode: 4529c...904

Skrevet

Hver dag uka ved eggløsning, ellers annenhver dag. 

Anonymkode: 41504...2e2

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Aldri helt skjønt meg på det. Går du rundt kåt helt til det får utløp da?

Når jeg blir kåt men ikke kan ha sex, så går det over i løpet av sekunder. Går ikke rundt med at kåtheten vedvarer liksom. Aldri opplevd å være «seksuelt frustrert». Nettop fordi det går over umiddelbart når det ikke er aktuelt å ha sex.

Det høres veldig slitsomt ut å ha det sånn😅

Anonymkode: 4529c...904

Jeg er dame. For å svare på spørsmålet ditt så har jeg vært utrolig mye seksuelt frustrert. Klarer å tøyle det, men det er vanskelig noen ganger. Det blir mye dansing og synging 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...