Gå til innhold

Dersom du mann kunne bestemme hyppighet på sex med partneren din, hvor ofte ville du hatt sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De første tre ukene etter at det ble innført: Flere ganger om dagen. Mye å ta igjen.

Etter noen år: 2-3 ganger per uke. Blir det f.eks hver kveld mange år blir det nok litt "Jaja. Så var det på'an igjen." 

Anonymkode: c22c2...666

• Nyttig 1

Det kommer veldig an på situasjonen og dagsformen. Noen ganger har jeg lyst daglig, og kanskje to ganger om dagen. Andre ganger er det nok med en gang i uka.

Generelt har jeg oftere lyst enn kona, og slik har vel de aller fleste menn det, tror jeg.

Anonymkode: db7b4...611

• Liker 1
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kommer veldig an på situasjonen og dagsformen. Noen ganger har jeg lyst daglig, og kanskje to ganger om dagen. Andre ganger er det nok med en gang i uka.

Generelt har jeg oftere lyst enn kona, og slik har vel de aller fleste menn det, tror jeg.

Anonymkode: db7b4...611

Nei, det er også endel forhold hvor mannen har minst lyst

Anonymkode: 03579...3b9

• Liker 2
  • Nyttig 5

Annonse

3-6 ganger i året er nok mer en dekkende for min del. Kan ha lyst oftere, men alt for mange småting (unger, trøtt, jobb, trening) som gjør at jeg/vi ikke gidder å ta oss bryet. Ingen av oss gidder såkalte «kjappiser» eller annen dårlig sex, så vi tar det heller igjen ved en anledning som passer bedre.

Anonymkode: 4529c...904

• Liker 2
  • Nyttig 1

Tror dette avhenger av livssituasjon- om man er midt i småbarns tilværelse eller ferdig med det.

Må jo ha tid og rom og plass😊

Anonymkode: 6582a...56d

Annonse

Nå er det 2-4 ganger pr. måned (bor bare sammen 1-2 uker i måneden). Han har ereksjonssvikt. 

Hvis jeg kunne velge? Minst 1 gang pr. dag. Elsker sex. 

Anonymkode: 1b7c1...4e8

• Liker 2
Annonse

Nå er jeg singel på sjuende året, men optimalt sett daglig. Jeg er stort sett kåt hver eneste dag hele året. Ikke døgnet rundt, selvsagt, minst én gang i løpet av dagen.

Anonymkode: 4ba77...80c

• Liker 1

Typen er kåt hver dag men orker ikke hver dag, blir liksom litt mas og press over det. Synes ca annenhver dag er OK, sier han.

Anonymkode: 9a9fc...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...