Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som fører regnskap hver måned og synes det er moro å avslutte en måned og se at regnskapet går opp med alt som har gått ut og inn av konto og å se hvor mye man har greid å spare? 

Anonymkode: a0c26...8ad

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Vi sparer en del hver måned.

Anonymkode: 05afc...f32

AnonymBruker
Skrevet

Ja! 😄

Jeg synes det er kjempegøy å følge med på inntekt og forbruk.
Om jeg går i pluss eller minus måned for måned, og hva balansen er på slutten av året. Og så går det sport i å forsøke å bruke litt mindre på mat- og forbruksposter enn forrige måned. 

Anonymkode: a181e...ab2

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg fører alt i excel 😅

Anonymkode: 0b4d6...d3d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok miljøskadd, emn har ført detaljert regnskap månedlig siden januar 2017

Anonymkode: b13a6...148

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Andre som fører regnskap hver måned og synes det er moro å avslutte en måned og se at regnskapet går opp med alt som har gått ut og inn av konto og å se hvor mye man har greid å spare? 

Anonymkode: a0c26...8ad

Jeg fører både regnskap og budsjett. Har gjort det i 10 år, og kommer til å gjøre det inn i evigheten. Har spart mye på å være bevisst på akkurat dette. Og det gir mestring å avslutte en måned med å overføre gode penger inn på sparekontoen, samt se hvor godt jeg har gjort det gjennom hele året. 

Med budsjett så kan jeg planlegge sparingen skikkelig også. Det er gøy. Særlig når jeg ender opp med enda mer sparing enn jeg budsjetterte med. 😃

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fører også, målet er at minimum 15% av disponibel inntekt går til sparing i løpet av året. 🙂

Er på 21% så langt i år, og mulig jeg klarer opp mot 25%, Betalte ned billånet mitt i fjor, det klarte jeg på 2 år og 10 mnd, fremfor 7 år som jeg hadde tatt det på, så det gir litt mer rom for sparing og da slipper jeg forhåpentligvis å så mye penger neste gang jeg skal bytte bil.

Anonymkode: d18eb...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...