AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:52 #1 Skrevet fredag kl 16:52 Jeg fikk ut mange egg, men kan ikke sette inn igjen om noen dager fordi jeg er overstimulert. Er visst vanskelig å si om man rekker å gjøre det i første neste eggløsning eller om hormonnivået bruker enda lenger tid på å synke. Noen som vil dele erfaringer? Anonymkode: eeb98...b96
AnonymBruker Skrevet fredag kl 18:21 #2 Skrevet fredag kl 18:21 Totalfrys pga duo-stim. Måtte avvente en vanlig mens og kunne sette inn i neste syklus. Da jeg har EL sent tok det nesten to måneder fra siste uttak til innsett. Anonymkode: 40cfc...c27
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 05:48 #3 Skrevet lørdag kl 05:48 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Totalfrys pga duo-stim. Måtte avvente en vanlig mens og kunne sette inn i neste syklus. Da jeg har EL sent tok det nesten to måneder fra siste uttak til innsett. Anonymkode: 40cfc...c27 Takk for svar 🫶🏻 Kan jeg spørre om det endte i vellykket graviditet? Flere som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: eeb98...b96
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 06:50 #4 Skrevet lørdag kl 06:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar 🫶🏻 Kan jeg spørre om det endte i vellykket graviditet? Flere som vil dele sine erfaringer? Anonymkode: eeb98...b96 Ja, ble gravid på første innsett. Lykke til 🤗 Anonymkode: 40cfc...c27 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå