Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Skulle ønske det fantes spåkoner i «byen», men det er ikke så lett å oppdrive dessverre, derfor søker jeg råd her, håper noen kjenner på et kall eller ønsker å hjelpe meg💕

Jeg ønsker ikke fortelle for mye, men jeg ønsker rett og slett litt veiledning både i forhold til familie, karriere og livet videre nå. Jeg kan godt svare på spørsmål hvis det trengs, men vil ikke «legge opp» til svarene selv..

Tusen takk for hjelpa, det betyr mye😍

Anonymkode: 08dc6...b5b

Skrevet

På familie fikk du 8 mynter, det er kortet for å jobbe fokusert og balansert med noe, gir du for mye til familie eller for lite, eller er det noe som gjentar seg som kunne trengt litt fokus? Se over din energibruk relatert til familiebåndene dine. 

På jobb og karriere fikk du magikeren, noe jeg ser på som at du egentlig har verktøyene for å lykkes der du er, eller skape deg den atmosfæren og resultatet du ønsker, når jeg sier at du har verktøyene så har du kreative sider, du er intelligent og har et smart hode på skuldrene, du kan snu dårlige situasjoner om til bedre bare ved å bruke energien din riktig og høre mer på deg selv. Alternativt kan dette kortet bety at du har potensiale for langt mer enn du tør/ føler du kan vise. 

Videre i livet fikk du 5 staver, jeg ser dette kortet som å hive seg ut i det, ta sin plass, ta ting som de kommer, være in sync med andre, ikke sette seg pafft ned og gi opp, ikke at jeg har den energien fra deg heller. Det vil bli hektiske tider og utfordringer, men du har evnene og styrken til å møte det på en balansert måte. Jeg ser ingen store fæle utfordringer eller vanskeligheter med det første.

Kortet som binder sammen hele legget er ni mynter, det er mitt ultimate kort for selvstendighet og styrke, føle seg vellykket og tilfreds. Det viser for meg at du har allerede kommet langt, du har oppnådd mange mål og lykkes med mye, føler du det selv? Du kan hvile litt på alt som du har fått til og bare ta det innover deg. 

Jeg gikk ikke så dypt i ting, enkel veiledning og det som kom frem for meg bare, kanskje hjelper det deg. Jeg kommer ikke til å svare på mer eller ta spørsmål utover dette. Det er energikrevende å lese tarot, spesielt uten konkrete spørsmål eller problemstillinger, men dette var det jeg fikk :)

Anonymkode: 47c9d...d78

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hei! 
Skulle ønske det fantes spåkoner i «byen», men det er ikke så lett å oppdrive dessverre, derfor søker jeg råd her, håper noen kjenner på et kall eller ønsker å hjelpe meg💕

Jeg ønsker ikke fortelle for mye, men jeg ønsker rett og slett litt veiledning både i forhold til familie, karriere og livet videre nå. Jeg kan godt svare på spørsmål hvis det trengs, men vil ikke «legge opp» til svarene selv..

Tusen takk for hjelpa, det betyr mye😍

Anonymkode: 08dc6...b5b

Ja send meg melding :)

Skrevet

Du må være passe skrudd i hodet for å tro på tarot. Hvor naiv kan man bli? Tror du på julenissen og "Gud" også? 

Anonymkode: f3ae9...6e2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du må være passe skrudd i hodet for å tro på tarot. Hvor naiv kan man bli? Tror du på julenissen og "Gud" også? 

Anonymkode: f3ae9...6e2

Støtter denne, er selv klarsynt, og ser så mye scam rundt tarot. Noen bruker det helt uten å ha evner selv, og leser kun opp hva kortene betyr. 

Anonymkode: 32572...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...