Gå til innhold

Hvordan ville du som mann sett på meg dersom du visste jeg var utro mot samboeren min, men lå med deg…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og at jeg gjorde dette over en lengre tidsperiode. Hva ville du tenkt om meg og det vi holdt på med?

Anonymkode: c7630...f28

AnonymBruker
Skrevet

Takknemlighet, kanskje jeg ville blitt sjalu på mannen din over tid?

Anonymkode: c82d9...558

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde jeg visst at du hadde samboer så hadde det ikke blitt noe ligging i det hele tatt. Opptatte damer er helt uinteressant. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

At du er et enkelt ligg. 

Anonymkode: a7771...ff5

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

At du er en person som hadde vært uaktuell som partner/kjæreste.

Anonymkode: fa501...841

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Hadde ikke tenkt verken mer eller mindre om deg. Hadde ikke behandlet deg på noen som helst annen måte enn jeg ville andre mennesker. Eventuell utroskap er ditt anliggende og ikke noe jeg blander meg inn i.

Jeg vet ikke om hva slags forhold og grunner til at du er utro, og igjen det angår ikke meg før du eventuelt vil snakke om det. Men du ville vært en sexpartner, ikke en partner, før dette med forhold og slikt er avklart. Vi kunne godt også vært venner, gjort ting sammen, etc. Om sexen var god hadde jeg fortsatt å ha sex med deg og gledet meg til neste gang.

Jeg hadde dog vært påpasselig med å ikke love gull og grønne skoger. Hadde ikke gjort noe forsøk på å få deg til og gå ut av forholdet pga. meg. Det måtte skje helt og holdent på ditt initiativ.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og at jeg gjorde dette over en lengre tidsperiode. Hva ville du tenkt om meg og det vi holdt på med?

Anonymkode: c7630...f28

Typen min reddet meg fra et farlig ekteskap. Vi hadde riktig nok ikke sex men vi rotet endel sammen før jeg kom meg helt ut. 

Det har han slitt med. Fordi selv om han var med på det, så er det stikk i strid med hans moral. Men han kunne endelig få meg, så han gikk på akkord med seg selv fordi det var noe han virkelig ønsket seg (meg). 

Jeg ville jo ha han, dvs. være sammen med han og var seriøs. Det har han forstått. Men vi har gått i terapi både alene og sammen. Det var tungt for begge at det startet slik.

Anonymkode: d6d5e...31d

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville aldri funnet meg i en sånn situasjon, men jeg ville ment ting som trolig strider med forumreglene å skrive. 

Anonymkode: 1217c...814

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sett på deg.

Anonymkode: 373dd...3e8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt at du har dårlig moral og at om du ikke hadde vært med meg, hadde du funnet noen andre å pule. Jeg hadde tenkt at du ikke er noe kjærestemateriale når du gjør sånt mot din egen samboer. Bl.a.

Jeg har hatt seksuelle forhold med damer som allerede har vært i forhold; én som var gift, de andre "bare" samboere...

Anonymkode: cf8f1...01a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fortalt deg at du har noe vakkert i deg,,,,,for så å trekke meg ut i det jeg kommer.

Anonymkode: 14b0b...f5d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt så høye tanker om deg, ikke en jeg ville hatt noe mer med. Tøm og røm.

Anonymkode: f6131...5cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk, en skikkelig slut :) 

Anonymkode: 2a4fa...1b2

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville aldri havnet i den situasjonen med deg, siden du er opptatt. 

Men sånn fra sidelinjen ville jeg tenkt at du er ei som har det i deg å både være kronisk utro og lure samboeren din trill rundt over lengre tid, samtidig som du sjonglerer mellom flere menn samtidig.

Og det får jeg innovertiss og grøsninger på ryggen av.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg ville ikke sett på deg.

Anonymkode: 373dd...3e8

... men du ville fortsatt å ha sex med henne?
Litt sånn forakt for henne som person, men sier ikke nei takk til å dyppe pikken?

For det var jo greia TS spurte om. De har sex (og har hatt det flere ganger får jeg inntrykk av), og hun er redd for hvordan den hun har sex med skal se på henne / dømme henne.

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Befriende med tøm og røm, men ekkelt med det løgnaktige. Hadde ikke sett på deg som et ordentlig menneske.

Anonymkode: 10406...e30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ville ikke skjedd, jeg har ikke lyst å hjelpe noen å være utro. Men hva jeg hadde tenkt? Jeg hadde nok vært usikker på om du kunne stoles på som fremtidig partner. Har du vært utro i tidligere forhold, hva stopper deg fra å være utro i fremtidige?

Anonymkode: 8aa6c...78d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke ligget med deg. Utroskap er fullstendig turn-off. Eksen min er psykopat, men var ikke utro. Synes det sier det meste om de som faktisk er det. Det er samfunnets virkelige bunnslam.

Anonymkode: e6ce1...6ec

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lest svarene på dette innlegget + et par andre om utroskap så har jeg skjønt det slik: Hvis du som dame har sex med en som er opptatt, så er du bunnsolid, hore, billig og en heks som ødelegger forhold og familie. Hvis du som dame er i forhold å er utro er du verdens verste dritt, kan aldri stoles på og billig. Det virker som det er annerledes med menn… 🤔 uansett er utroskap fryktelig ødleggende og du svikter partner på det groveste. 

Anonymkode: ca18a...68a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Etter å ha lest svarene på dette innlegget + et par andre om utroskap så har jeg skjønt det slik: Hvis du som dame har sex med en som er opptatt, så er du bunnsolid, hore, billig og en heks som ødelegger forhold og familie. Hvis du som dame er i forhold å er utro er du verdens verste dritt, kan aldri stoles på og billig. Det virker som det er annerledes med menn… 🤔 uansett er utroskap fryktelig ødleggende og du svikter partner på det groveste. 

Anonymkode: ca18a...68a

Fordi kvinner finner seg i mye mer enn menn. Menn kan bare gå videre og gi blaffen. Kvinner utsletter seg selv for mennene. Lar de dure løs som de vil og tilgir til det aller siste. Menn gjør ikke.

Jeg er sjokkert over at mannen min fant seg i å vente på meg så lenge da han fant meg og jeg var i forhold. Han er unntaket føler jeg. Og han ser ikke på meg som en løs hore som ikke kan stoles på. 

Anonymkode: d6d5e...31d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...