Gå til innhold

Til dere menn; beskriv hva som tenner deg med trekant med to damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: 99c01...8bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan være en drøm, men tror nok mange blir skuffet. Er best om begge kvinnene er bi, men ikke glemmer mannen i akten.

Anonymkode: 51d93...d72

AnonymBruker
Skrevet

Sunes det er så morsomt, de fleste av mine ekser drømte om to damer, et slags harem sa de, uendelig tilgang på en måte. Begge kom på under minutter så det eneste det hadde endt med var å skuffe 2 damer på en gang. 

Anonymkode: 358dc...2f4

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

En naken dame er deilig, så da må jo to nakne damer bli dobbelt så deilig, ihvertfall for sanseintrykkene.

Og få være vitne til to damer som koser sammen, er nesten like deilig som tanken på hva to damer kan gjøre med meg selv. Det er mest den mentale stimuleringen som gjør situasjonen så spennende, og som vi vet er hjernen vårt største seksuelle organ. Om jeg klarer å tilfredstille to damer er en annen sak, tror det skulle veldig lite fysisk stimulering til før jeg hadde fyrt av, men i en sånn situasjon så hadde den sikkert ladet seg fort igjen. Så visst begge damene kunne kose seg med hverandre og jeg være krydderet på siden så tror jeg det hadde vært en deilig setting.  

Anonymkode: e02b0...8a0

• Liker 1
Skrevet

Har aldri prøvd, men det hadde vært spennende å prøve. Da må kvinnene også være interessert i å ha sex med hverandre.  Vi måtte hatt sex-alle-tre-med-hverandre-samtidig for at det skulle bli bra tror jeg... enten at jeg og en kvinne konsetrerte oss om hun andre, alle tre samtidig eller de to sammen, med meg som ekstra-innslag.

Om settingen hadde vært jeg alene skulle tilfredsstilt to kvinner, som hellers ikke var så gira på hverandre ... det hadde blitt slit. Da hadde nok prestasjonsangsten kommet ganske fort (pun intended).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen ting. Tenner på en en til mann med meg og kona.

Anonymkode: 79528...bc2

Skrevet

Absolutt ingenting. Er folksomt nok med 2. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 18.31):

?

Anonymkode: 99c01...8bd

Ikke opplevd dette, men vært en fantasi i "alle år" for meg. Har også vært i forhold der dette har vært en felles fantasi som vi har kost oss med sammen, men bare latt det være fantasi, aldri gått inn for å prøve å realisere den.

For meg så er tenningen mye knyttet til tanken ved det visuelle ved å ha to damer samtidig i sengen. Et premiss i fantasien må nok være som flere er inne på her at det blant alle tre er en gjensidig tenning og at alle har sex med alle. Så det å se to vakre kvinner tenne på hverandre og leke seg sammen er utrolig opphissende, og så vil jo denne trekanten gi en masse ulike deilige kombinasjoner av nytelse og flere måter å stimulere hverandre på samtidig som ikke like greit lar seg gjøre med kun fire hender, to tunger, to kjønnsorganer tenker jeg.

En sexy, aktiv og selvsikker kvinne som gir seg henn til å både gi og motta nytelse er det deiligste som finnes, to sånne kvinner vil i hvert fall i fantasien være minst dobbelt som bra.

Og igjen det visuelle, det å se, oppleve og være delaktig i det er hva som tenner meg mest.

Skrevet

Det må være å se dem to nyte hverandre, og deretter være en del av nytelsen 🫠 Har en favoritt-snutt for dette 😇

AnonymBruker
Skrevet
kjekkfyr skrev (16 minutter siden):

Det må være å se dem to nyte hverandre, og deretter være en del av nytelsen 🫠 Har en favoritt-snutt for dette 😇

Dele denne snutten? Hvor kan den finnes?

Anonymkode: c140e...3b3

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg kan godt fantasere om dette, men hun tenner ikke på andre kvinner og det ville blitt et slit for meg å alene tilfredsstille to kåte kvinner alene. 
Det er vanskelig for meg å se dette som en suksess. Vi har en ekstra mann eller to som vi kan ringe, det vet vi fungerer knall.

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha fantasert om det i tenårene fikk jeg etter hvert oppleve det. Etter den ene gangen har en slik trekant vært uinteressant. Foretrekker 1 til 1, men skulle det blitt en trekant igjen hadde jeg vært mer interessert i to menn og en dame - ikke fordi jeg synes menn er så jævlig deilig, men fordi jeg liker tanken på å se kåtheten hennes (kanskje) nå nye høyder

Anonymkode: d3b9f...12d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Få veksle med å pule to fitter hele tiden etter tur. (men tror svært få kvinner vil dette, og det blir jo mye skifte av kondom antageligvis)

Anonymkode: be571...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...