AnonymBruker Skrevet 30. mai #21 Skrevet 30. mai Har flere ganger brukt is, den runde saftispinnen. Eller er partner som har brukt det på meg. Anonymkode: 38cfb...8ad
AnonymBruker Skrevet 31. mai #22 Skrevet 31. mai Smidde til en squash så den fikk litt mer penisform. På med kondom, og så var vi i gang 😏 Dette var helt i starten av min seksuelle utforsking, og før jeg fikk kjøpt ordentlig dildo. Det ble med den ene gangen da 🤭 Anonymkode: a582c...6dd
Snok1 Skrevet 31. mai #23 Skrevet 31. mai Agurk, banan, squash, tomater, små epler, druer, gulrøtter, stangselleri, spiss paprika. Sikkert andre ting også. Mange kjøkkenredskaper og andre vanlige objekter man finner i ethvert hjem. »Everything is a dildo if you’re brave enough».
AnonymBruker Skrevet 31. mai #24 Skrevet 31. mai Tredde kondom på en maiskolbe en gang og brukte på henne, funka fint. Anonymkode: 0a29c...e4c 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai #25 Skrevet 31. mai Nei, aldri prøvd og ikke vært frista. Seksuell nytelse for meg kommer fra klitoris og der er det bedre å bruke hendene enn grønnsaker. Anonymkode: 438de...d7d
AnonymBruker Skrevet 31. mai #26 Skrevet 31. mai Gikk på skole/bodde på hybel midt i "bibelbeltet" på Vestlandet på 70-tallet. Hadde jo lyster den gangen også, så det hendte at det ble kjøpt slang-agurker til intimt bruk ja! Måtte ha kondomer til å ha utenpå da selvfølgelig. Etter noen dager måtte jeg kjøpe ny agurk da 😂 Anonymkode: 897a9...35b
AnonymBruker Skrevet 31. mai #27 Skrevet 31. mai Mulig, men kan ikke huske det. Tømte heller varmtvannsberederen ved å bruke dusjstrålen. Prøvde engang med et litt tykkere stearinlys i nøden. Var ikke suksess. Anonymkode: 55ef9...8c7
Bimbo Skrevet 31. mai #28 Skrevet 31. mai Nope. Trenger man en orgasme er det utvendig som gjelder, trenger man å fylles er kun ekte vare godt nok. 1 1
Phitta Phjong Skrevet 1. juni #29 Skrevet 1. juni Har brukt det som er å prøve i grønnsaksdisken. Agurk, squash, aubergine, gulrot, banan og maiskolbe. En dominant jeg leker med, liker å putte en gulrot med dusk i rompa mi. Finnes noen temmelig drøye bilder av det. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #30 Skrevet 1. juni Phitta Phjong skrev (1 time siden): Har brukt det som er å prøve i grønnsaksdisken. Agurk, squash, aubergine, gulrot, banan og maiskolbe. En dominant jeg leker med, liker å putte en gulrot med dusk i rompa mi. Finnes noen temmelig drøye bilder av det. 😅 Frivillig å svare, men hvem synes du var den beste grønnsaken? Anonymkode: 897a9...35b
Phitta Phjong Skrevet 1. juni #31 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Frivillig å svare, men hvem synes du var den beste grønnsaken? Anonymkode: 897a9...35b Jeg liker best maiskolben. Fin tekstur. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #32 Skrevet 1. juni Phitta Phjong skrev (1 time siden): Jeg liker best maiskolben. Fin tekstur. Du har hørt eventyret om maiskolben? 😉 Anonymkode: e5ee5...4d9
AnonymBruker Skrevet 1. juni #33 Skrevet 1. juni Ikke fra grønnsaksskuffen, men har prøvd fiskepudding. Sånn pølseformet. Gravde ut litt av innholdet i midten, varmet den litt i mikroen, klemte inn en god dose majones, og knullet den. Ikke så værst sånn rent sexuelt nytelsesmessig, men fy faen for et klin. Ikke noe jeg er stolt av akkurat🙈🙈 Anonymkode: 01c58...0ab 1 1
Snok1 Skrevet 1. juni #34 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (7 timer siden): Frivillig å svare, men hvilken synes du var den beste grønnsaken? Anonymkode: 897a9...35b Sånn.
Phitta Phjong Skrevet 1. juni #35 Skrevet 1. juni Snok1 skrev (2 timer siden): Sånn. Haha. Enig. Helt noldus å bruke «hvem» i en sånn setning 1
Snok1 Skrevet 1. juni #36 Skrevet 1. juni Phitta Phjong skrev (1 time siden): Haha. Enig. Helt noldus å bruke «hvem» i en sånn setning Det er så mye annet å snakke om når vi snakker om innholdet i grønnsakskuffen.😉
AnonymBruker Skrevet 11. juni #37 Skrevet 11. juni Gulrot, agurk og banan. Bananen tåler for lite, så den er liten vits å prøve. Kanskje om den er svært umoden. Agurken også blir fort skadet og myk, men den blir også fort varm, og den blir deilig varm gjennom. Så har den også ofte en deilig tekstur. Gulrot er den mest praktiske. Men helst de kortere, så den ikke knekker i kampens hete (aldri skjedd). Agurk føles diggere, men gulroten er nok sterkere og skades ikke like fort. Agurken er også ikke så verst å spise etter den har vært i fitta. Får i deg litt væske etter væsketap, også så pirrende perverst 😇 Anonymkode: 08984...6be 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni #38 Skrevet 14. juni Som tenåring prøvde jeg gulrot med kondom på. I samme periode testet jeg også ut jordbær. Veldig grisete, men fungerte. Anonymkode: f73f5...0e5
AnonymBruker Skrevet 14. juni #39 Skrevet 14. juni Er dette enda en ting man må være obs på at folk kan sjekke og tolke? Min skuff er i øyeblikket full av ost, bør jeg finne alternativer til å ha den på brødskiva? Anonymkode: 61201...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå