Even Tuell Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Det er sommer og det er agurktid. Så hva passer vel bedre enn et lettbeint spørsmål om myten rundt innholdet i grønnsaksskuffen i kjøleskapet og "alternativ bruk". Hvor mye (eller lite) er det i myten om at folk har brukt både agurker og gulrøtter på "alternativt vis"? Har DU brukt en grønnsak eller annen matvare på seksuelt vis? Hva er det rareste objektet du har brukt seksuelt? (Spørsmålet gjelder naturligvis både kvinner ... OG menn.)
Brunhilde Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Even Tuell skrev (9 minutter siden): Hva er det rareste objektet du har brukt seksuelt? (Spørsmålet gjelder naturligvis både kvinner ... OG menn.) En danske. Grønnsaksskuffen, ei heller dens innhold, har noengang fristet. 🌝 12
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Noe dama ikke er i humør hender det at jeg tømmer pungen i en (ekstra stor) bakt potet med hull i. Deilig og glatt hvis du bruker litt smør inni der Anonymkode: 692e1...a19 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Noe dama ikke er i humør hender det at jeg tømmer pungen i en (ekstra stor) bakt potet med hull i. Deilig og glatt hvis du bruker litt smør inni der Anonymkode: 692e1...a19 Det tar da en evighet å bake poteter så det høres mildt sagt veldig lite effektivt ut med mindre den poteten er bitteliten. Jeg ser du skriver den er ekstra stor men jeg har mine tvil altså. Anonymkode: 82e9b...f96 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Nei, har aldri brukt mat til formålet. K31. Anonymkode: 00274...5be
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Det finnes dildoer, tror dette var mer på 1800 tallet altså. Anonymkode: 963b3...a78 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai Nei, aldri. Dildo fra jeg var gammel nok til å skaffe det selv, fingre og gni seg mot ting før det. Sexleketøy er absolutt beste alternativ hvis man ikke har en partner tilgjengelig, så det frister mye mer en grønnsaker. 😅 Anonymkode: eecb2...b09 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det tar da en evighet å bake poteter så det høres mildt sagt veldig lite effektivt ut med mindre den poteten er bitteliten. Jeg ser du skriver den er ekstra stor men jeg har mine tvil altså. Anonymkode: 82e9b...f96 Det fungerer med kål også... Kok den godt først så den er myk Varmt og godt på kuken, nam nam... Anonymkode: 692e1...a19 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe dama ikke er i humør hender det at jeg tømmer pungen i en (ekstra stor) bakt potet med hull i. Deilig og glatt hvis du bruker litt smør inni der Anonymkode: 692e1...a19 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det fungerer med kål også... Kok den godt først så den er myk Varmt og godt på kuken, nam nam... Anonymkode: 692e1...a19 Økonomisk er det også: sparer dere fra å salte maten før den spises. Anonymkode: 00274...5be
AnonymBruker Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai Aldri brukt noe fra kjøleskapet, det er sikkert og visst! Kaldt og jævli må det være. Det kommer mye kvalitet i silikon ☺️ Anonymkode: 0327b...dcb
Even Tuell Skrevet 30. mai Forfatter #11 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Aldri brukt noe fra kjøleskapet, det er sikkert og visst! Kaldt og jævli må det være. Det kommer mye kvalitet i silikon ☺️ Anonymkode: 0327b...dcb Grønnsakskuffen er vel først et alternativ når man er nøden og kåt -nå- og ikke har silikonbasert kvalitet for hånden.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #12 Skrevet 30. mai Even Tuell skrev (9 minutter siden): Grønnsakskuffen er vel først et alternativ når man er nøden og kåt -nå- og ikke har silikonbasert kvalitet for hånden. Deilige ruglete grønnsaker kokt til en behagelig temperatur er mye deiligere på pikken enn kunstig silikon. Jeg kjenner det kiler litt i kuken bare jeg tenker på bakepotet nå .... deilig Hvilke grønnsaker har du selv prøvd, TS? Anonymkode: 692e1...a19
Even Tuell Skrevet 30. mai Forfatter #13 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Deilige ruglete grønnsaker kokt til en behagelig temperatur er mye deiligere på pikken enn kunstig silikon. Jeg kjenner det kiler litt i kuken bare jeg tenker på bakepotet nå .... deilig Hvilke grønnsaker har du selv prøvd, TS? Anonymkode: 692e1...a19 Gulrot er prøvd. Dog holdt litt i varmt vann for å temperere litt. En oransje istapp er ikke noe for meg. (og ja, den gikk i matavfallet etterpå. Ikke noe pult gulrot til middag nei 😛 )
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai Even Tuell skrev (3 timer siden): Det er sommer og det er agurktid. Så hva passer vel bedre enn et lettbeint spørsmål om myten rundt innholdet i grønnsaksskuffen i kjøleskapet og "alternativ bruk". Hvor mye (eller lite) er det i myten om at folk har brukt både agurker og gulrøtter på "alternativt vis"? Har DU brukt en grønnsak eller annen matvare på seksuelt vis? Hva er det rareste objektet du har brukt seksuelt? (Spørsmålet gjelder naturligvis både kvinner ... OG menn.) Jeg har brukt agurk og banan. Kun på oppfordring siden jeg ble utfordret 😂 Jeg foretrekker dildoene mine framfor alternative løsninger, men det er greit å vite at i nøden så går det an 😆😆😆 Anonymkode: e5ee5...4d9
AnonymBruker Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai Nå har kanskje visse ting penis form, men de kan være harde og skarpe, og absolutt ikke noe som skal inn noe sted. Får frysninger bare av tanken på å bli skrapt opp på innsiden 😖 Anonymkode: 66dd5...028 1
Even Tuell Skrevet 30. mai Forfatter #16 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå har kanskje visse ting penis form, men de kan være harde og skarpe, og absolutt ikke noe som skal inn noe sted. Får frysninger bare av tanken på å bli skrapt opp på innsiden 😖 Anonymkode: 66dd5...028 Ikke så mye skarpt på en agurk, gulrot eller banan. Og litt trimming med en kniv får bort de verste humpene. Ananasen og purren får stå i fred. Selvsagt er det en suboptimal løsning, men man er kåt, desp og trenger å få gjort noe med det -nå-... eller bare er nysgjerrig. 1
Even Tuell Skrevet 30. mai Forfatter #17 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har brukt agurk og banan. Kun på oppfordring siden jeg ble utfordret 😂 Jeg foretrekker dildoene mine framfor alternative løsninger, men det er greit å vite at i nøden så går det an 😆😆😆 Anonymkode: e5ee5...4d9 Haha, nice. Takk for ærlighet. Av rene forskningshensyn, hvordan var agurken og bananen? Funka det? Og hvordan i all verden kom denne utfordringen på plass ... og hva ble responsen når du meldte inn at oppgaven var fullført?
AnonymBruker Skrevet 30. mai #18 Skrevet 30. mai Even Tuell skrev (3 minutter siden): Ikke så mye skarpt på en agurk, gulrot eller banan. Og litt trimming med en kniv får bort de verste humpene. Ananasen og purren får stå i fred. Selvsagt er det en suboptimal løsning, men man er kåt, desp og trenger å få gjort noe med det -nå-... eller bare er nysgjerrig. Kanskje ikke du synes det er skarpt, men det er hardt, og mange bulker i det. Selv om en glass dildo er hard, så er den helt smooth, eller med en glatt overate og myke kanter. En agurk og gulrot, de har ikke glatt overflate, de har riller og bulker i seg. Selv om man tar å skreller dem, så blir det ikke noe særlig bedre. En agurk vil jo bli mykere på innsiden, men da blir den jo for mye. Nei jeg holder meg til ting som er laget for å faktisk skulle brukes til innvendig bruk. Anonymkode: 66dd5...028
AnonymBruker Skrevet 30. mai #19 Skrevet 30. mai Even Tuell skrev (26 minutter siden): Haha, nice. Takk for ærlighet. Av rene forskningshensyn, hvordan var agurken og bananen? Funka det? Og hvordan i all verden kom denne utfordringen på plass ... og hva ble responsen når du meldte inn at oppgaven var fullført? Det gikk forsåvidt greit nok 😂 Det var utrolig morsomt 😆😆😆 Responsen var så laber at jeg gidder ikke å gjøre det igjen 😂 Agurken var stor, og det strammet godt rundt. Følte meg litt sprengt, men det gikk uten nevneverdig ubehag 😂 Bananen var verre for den er litt mer bøyd, men det funka overraskende bra 😆😆😆 Morsomt var det uansett 😂 Anonymkode: e5ee5...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #20 Skrevet 30. mai Even Tuell skrev (32 minutter siden): Haha, nice. Takk for ærlighet. Av rene forskningshensyn, hvordan var agurken og bananen? Funka det? Og hvordan i all verden kom denne utfordringen på plass ... og hva ble responsen når du meldte inn at oppgaven var fullført? Det var to mannfolk som utfordret meg 😂 Så sporty som jeg er, så tok jeg den på strak arm 😂 Anonymkode: e5ee5...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå