AnonymBruker Skrevet søndag kl. 05:42 #21 Skrevet søndag kl. 05:42 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette går kjempebra, du får stønader lell om du har barna 50/50. Du har også rett til bostøtte og du har rett på supplerende levisopphold osv. Ring nav i morgen og spør om møte så veileder dem deg. Anonymkode: 5604d...a5d Tråden er nesten ett år gammel. Anonymkode: 26b06...d3f 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:32 #22 Skrevet søndag kl. 08:32 hvaduikkeser skrev (På 30.5.2025 den 21.23): Har han mer utbetalt enn deg, så har du krav på barnebidrag ut i fra hva han tjener, selv om dere har 50-50. Jeg fikk et par tusen av eksen da vi gikk fra hverandre. Helt på trynet at mannen skal betale kvinnen bare fordi hun tjener mindre når man skilles når man har barna like mye, spør du meg. Til info tjente mannen min 290 000kr mer enn meg, han måtte ikke betalte bidrag da vi hadde 50/50. Til ts; jeg var i samme situasjon. Du får utvidet barnetrygd pr barn når du bor alene, denne utgjør en del. Siden du også har egenkapital ville jeg forhørt meg med husbanken om lån, men hvis det er et dyrt område dere bor i kan det bli vanskelig. Jeg fikk 900 000kr i lån med Aap og 2 barn, og selv med egenkapital var det ikke nok til å kjøpe bolig. Jeg leide i noen år mens jeg sparte - man får heldigvis mulighet til å spare en del de ukene man har barnefri. Lykke til Anonymkode: 5c122...656 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå