AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Menn som har brukt meg og den siste jobbet hardt for at jeg skulle få dårlig selvtillitt, føle meg uønsket og ikke god for noe. Hvordan kommer man videre? Anonymkode: 2a938...a37 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Han lille gnomen der bestemmer ikke din verdi! Hans lille dårlige selvtillit baserte seg på at du skulle føle deg liten, sånn kunne han føle seg bedre, patetisk ikke sant? Jeg har også vært i et sånt forhold, jeg brukte 1 år etterpå bare på meg selv, lære meg å sette min egen verdi på meg selv og aldri la en mann bestemme hvordan jeg skal ha det. Du må ta tilbake kontrollen over dine følelser, gjør masse for deg selv fremover. Anonymkode: a4c50...82b 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Din verdi er ikke knyttet til andre personer. Jobb med deg selv og skaff deg et liv du liker selv, der du kan bli fornøyd selv om du er alene. Anonymkode: 3826e...d92 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Ved å innse at verdien din ikke bestemmes av menn. Bli forbanna i stedet for trist. Det er jo han det er noe galt med, ikke deg. Menn som bevisst går inn for å bryte ned kvinner utgjør jo bunnrasket av menneskeheten. De mangler elementære menneskelige egenskaper. Og hva de sier og gjør til/med deg, sier ingenting om din verdi som menneske (men det sier mye om dem selv). Du lever livet ditt for deg selv, og alle som prøver å ødelegge for deg kan dra til helvete. Anonymkode: c2cf0...6a4 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Menn som har brukt meg og den siste jobbet hardt for at jeg skulle få dårlig selvtillitt, føle meg uønsket og ikke god for noe. Hvordan kommer man videre? Anonymkode: 2a938...a37 Omgi deg med positive mennesker så du kan få det godt med deg selv. Så må du lære og verdsette deg selv. Hvem vi velger å omgås kan ha mye og si for vår utvikling som mennesker. Det er viktig å huske på. Anonymkode: 2bf7b...5b1 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn som har brukt meg og den siste jobbet hardt for at jeg skulle få dårlig selvtillitt, føle meg uønsket og ikke god for noe. Hvordan kommer man videre? Anonymkode: 2a938...a37 Jeg vet at det beste er å lære seg dette som single. Men jeg har møtt en fyr som setter meg høyere enn alt annet og lærer meg at jeg er verdifull. Det hjelper for meg.... Anonymkode: 857db...6b2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai De som har behov for å trykke ned andre, gjør det ofte fordi de føler seg mindre selv. Så når han snakket deg ned, så var det fordi han anså deg som av høyere verdi, og trengte at du følte deg lavere - sånn at han kunne være den som hadde overtaket. De er redde for at den andre skal innse de kunne fått noen bedre, så de bryter ned på grunn av det. Så det er kun hans usikkerhet som snakker. Og han snakket deg ned, fordi du var for bra for han. Så jeg vet det ikke gir helt mening, men noen ganger kan man på en eller annen skrudd måte se på det som et kompliment - om han syntes du var liten, så hadde han ikke trengt å jobbe for at du skulle føle deg sånn. Noen som allerede er "nede", trenger ikke rives ned. Noen som er gull verdt, men kanskje ikke helt kjenner egen verdi - det er det sånne tiltrekkes mot og kan "jobbe" med. Anonymkode: 4cdd0...fa6
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai Du må jobbe med å bli glad i deg selv og få selvrespekt, da kommer du til å forstå at din verdi ikke avhenger av andre. Anonymkode: f54a9...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå