AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Jeg har 80% stilling og årslønn på 542 000. Var inne å sjekka denne uka og feriepengegrunnlaget mitt er på 211 000 kr. Jeg har da virkelig tjent mer enn det ifjor. Har riktignok 2 egenmeldingsdager og er pålagt 5 uker hvert år. Har hatt 11 ekstrakter i tillegg. Jeg vet jeg er idiot på sånt, men trodde ikke jeg var så til de grader idiot. Hva er det jeg ikke forstår her? Noen snille som kan forklare? Anonymkode: c723c...724
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har 80% stilling og årslønn på 542 000. Var inne å sjekka denne uka og feriepengegrunnlaget mitt er på 211 000 kr. Jeg har da virkelig tjent mer enn det ifjor. Har riktignok 2 egenmeldingsdager og er pålagt 5 uker hvert år. Har hatt 11 ekstrakter i tillegg. Jeg vet jeg er idiot på sånt, men trodde ikke jeg var så til de grader idiot. Hva er det jeg ikke forstår her? Noen snille som kan forklare? Anonymkode: c723c...724 Du har nok sett på feriepengegrunnlaget du har tjent opp så langt i år. Anonymkode: db754...083 1 2
Ny Bruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har 80% stilling og årslønn på 542 000. Var inne å sjekka denne uka og feriepengegrunnlaget mitt er på 211 000 kr. Jeg har da virkelig tjent mer enn det ifjor. Har riktignok 2 egenmeldingsdager og er pålagt 5 uker hvert år. Har hatt 11 ekstrakter i tillegg. Jeg vet jeg er idiot på sånt, men trodde ikke jeg var så til de grader idiot. Hva er det jeg ikke forstår her? Noen snille som kan forklare? Anonymkode: c723c...724 Se på lønnslipen for desember. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå