Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ofte her at det ses på som rødt flagg om man bare prater om seg selv og ikke viser interesse for motparten. Men hva med motsatt? Virker usedvanlig interessert i motparten men prøver å unnvike på spørsmål rettet tilbake igjen?

Anonymkode: 4b0ea...5ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig rart det også.

Anonymkode: ea30d...cbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye bedre enn å bare sakke om selv.

Anonymkode: 0f715...746

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ser ofte her at det ses på som rødt flagg om man bare prater om seg selv og ikke viser interesse for motparten. Men hva med motsatt? Virker usedvanlig interessert i motparten men prøver å unnvike på spørsmål rettet tilbake igjen?

Anonymkode: 4b0ea...5ef

Å unnvike spørsmål vil alltid være et «rødt flagg» (misliker sterkt det begrepet). Tenker det er så enkelt at er det noe man legger merke til, reagerer på - som for eksempel at den andre unnviker spørsmål, snakker for mye om seg selv, hva enn det måtte være, så er det jo en grunn til at man reagerer eller legger merke til det. Det betyr ikke at alle ville reagert som jeg gjør, men det holder at jeg legger merke til det/reagerer på det.

Anonymkode: 88c91...bb0

Skrevet

Det kommer jo også an på hva man soør om og når. Noen har minimalt med sperrer når det gjelder å stille (for) personlige spørsmål omtrent fra første øyeblikk, og da vil jeg sannsynligvis bli enda mer tilbakeholden enn jeg ellers er. Jeg har ikke så mye å skjule, men det betyr ikke at jeg vil dele alt umiddelbart. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en mann 4 ganger som var ekstremt interessert i meg. Men svarte ikke eller fortalte noe særlig personlig om seg selv. Var unnvikende… Viste seg at jævelen var gift 🤬

Anonymkode: 29275...b0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...