AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Hvor kjøper dere tekstiler? Jeg vil jo helst kjøpe i butikk, men er ikke mye av det rundt der jeg bor. Har gravd frem en del hjemme, så har mye fint allerede, men trenger spesielt stoff til skjørt og skjorte. Nettbutikker å anbefale? Anonymkode: c4747...8b4
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sidserk.no 👍 Anonymkode: 3a6eb...537 Takk ☺️ Anonymkode: c4747...8b4
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Bruktbutikker 🙌🏼 Selfmade.com har jeg kjøpt en del fra Anonymkode: 64b8b...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Det spørs jo hva du er ute etter? Hvis den skal ha bunadkvalitet, så støtter jeg forslaget om sidserk. Hvis den derimot skal sys av gamle gardiner, så er bruktbutikker stedet. Anonymkode: e18b1...11c 1
Ny Bruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai selfmade.com, tidligere Stoff og Stil, har også nettbutikk. Har stoff og mønster til festdrakter.
Sandie Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai Rainbow tekstil har mye forskjellig.: https://rainbowtekstil.no/no/262-bunad-festdrakt
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai Fæbrik har en del overskuddstekstil, mye av det passer til festdrakter! Anonymkode: 793a0...c4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå