AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Er det bare hjernen jeg har gått ned? Alt er like trangt.... Anonymkode: 386dc...fd7
Snublefot62 Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Det kan være fordi vekt ikke bare er vekt. Hvordan har du gått ned 9 kilo? Veldig bra jobba forresten
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Snublefot62 skrev (3 timer siden): Det kan være fordi vekt ikke bare er vekt. Hvordan har du gått ned 9 kilo? Veldig bra jobba forresten Gått ned ca ca 1,5 kg pr mnd. Så brukt lang tid. Anonymkode: 386dc...fd7
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Hvor mye veide du før? Det er veldig synlig å gå ned 9 kg hvis man er under 70 kg, men om man var 90+... Anonymkode: 57351...bb6 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai 165 og veide 80...veier 71 nå. Har 10 kilo til jeg skal ned Anonymkode: 386dc...fd7 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Du har nok gått ned på de stedene klærne ikke sitter trangest, f.eks innsiden av lår, øvre del av magen og armer. Det er nedgang rundt hofter og nedre del av magen som merkes best på klærne. Anonymkode: 55ae7...310 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): 165 og veide 80...veier 71 nå. Har 10 kilo til jeg skal ned Anonymkode: 386dc...fd7 Så du hadde nesten fedme. Dess mindre du er dess færre kilo er det mellom hver klesstørrelse. Anonymkode: 57351...bb6
Saima Skrevet 31. mai #8 Skrevet 31. mai Det kan være du har mye væske i kroppen og at vektnedgangen- heldigvis, har minsket visceralt fett. På meg hjalp det veldig å trene HIIT/intervall, fikk fart på sirkulasjonen🙏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå