AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Hvorfor bruker butikker alarmer som lager hull i klærne? Er dette noe man kan klage på? Kom hjem med en T-skjorte og det er et tydelig hull etter alarmen på ryggen. Mulig det ikke blir større, men det ser jo ikke spesielt pent ut.. Anonymkode: 99e4f...ccb 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Vanligvis skal ikke alarmen lage hull, men det kan skje en sjelden gang, da er det reklamasjon. Dra tilbake så får du ny vare, det er ikke noe problem. En annen ting er at hvis en fikler med eller drar i en alarm på et plagg kan hullet bli utvidet. Det vil ikke være varig og lukke seg under første vask. Så se etter om det er tråder som er brutt eller om det bare er skjøvet på. Anonymkode: 3f4b5...59c 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Dette unngås ved nettshopping. Ingen fan selv av alarmer spesielt på dyrere stoffer som silke og kashmir. Anonymkode: 82a98...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Jeg sjekker alltid før jeg forlater butikken og klager om det er hull for alarmen skal ikke ødelegge klærne da den kan festes i lapper osv. Anonymkode: 1416e...ae5
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg sjekker alltid før jeg forlater butikken og klager om det er hull for alarmen skal ikke ødelegge klærne da den kan festes i lapper osv. Anonymkode: 1416e...ae5 Alarmen skal aldri festes i lapper. Da er det bare å ha med en saks og klippe den av, eller til og med bare rive. Alarmen er helt bortkastet hvis den festes i en lapp. Aller helst skal den festes i sømmen slik at den ikke trenger penetrere stoffet overhode. Anonymkode: 3f4b5...59c 2 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Enda en grunn til å handle på nett. Anonymkode: d7ae0...331
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor bruker butikker alarmer som lager hull i klærne? Er dette noe man kan klage på? Kom hjem med en T-skjorte og det er et tydelig hull etter alarmen på ryggen. Mulig det ikke blir større, men det ser jo ikke spesielt pent ut.. Anonymkode: 99e4f...ccb Dette returnerer du til butikken. Nye klær med hull er ikke noe du kjøper. Anonymkode: a75a0...ecd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå