AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Jeg jobber som mellomleder og har flere kollegaer og andre lederes ansatte på Snap. Jeg har fått en god tone med en av mine egne ansatte i det siste og så jeg la henne til. Hun aksepterte med en gang. Er det greit eller krysser jeg noen grenser her? Anonymkode: 3b491...5b1
enkefru Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Initiativet burde ikke kommet fra deg… men for sent å gjøre noe med nå 4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Du som leder bør ikke legge til de du er leder for. Og du bør heller ikke dele din kontaktliste (se innstillingene dine) med dine sosiale medier. Anonymkode: fd45a...0d1 1 3
Tekumseh79 Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Jeg har vært med på at leder og kolleger har overvåket ansatte med Snap-kartet. Men er det for relasjonsbygging er det positivt.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai Det kommer litt an på hvordan man bruker snap, og hva slags jobbrelasjoner man har. Jeg har hatt sjefen på snap to ganger og det har vært helt uproblematisk. Så har jeg hatt andre sjefer som jeg har et mye mer formelt forhold til, hvor det ikke har vært naturlig. Men det er jo uansett ikke masse privat snapping mellom oss på personlige ting, det tror jeg kunne blitt for tett på. Men å se morsomme ting og hverdagssnapper gjør ingenting. Intimt innhold er selvfølgelig ugreit… Anonymkode: 55da0...505
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai Tekumseh79 skrev (22 minutter siden): Jeg har vært med på at leder og kolleger har overvåket ansatte med Snap-kartet. Men er det for relasjonsbygging er det positivt. Når folk er så dumme å dele posisjon på kartet så hvorfor ikke. Det er åpent for alle. Er det greit å overvåke? Nei. Men det er delt for alle. Man velger hvem man har på vennelisten. Anonymkode: f562f...7c5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå