AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:11 #1 Skrevet fredag kl 07:11 Hei, jeg syntes denne testen oppfører seg veldig rart denne gangen. Fikk 1-2 på Clearblue 11dpo Fikk 2-3 på Clearblue 14dpo I går viste den 1-2 igjen, før den viste 2-3 i dag. Noen som har opplevd liknende? Anonymkode: cf35c...eeb
AnonymBruker Skrevet fredag kl 07:51 #2 Skrevet fredag kl 07:51 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hei, jeg syntes denne testen oppfører seg veldig rart denne gangen. Fikk 1-2 på Clearblue 11dpo Fikk 2-3 på Clearblue 14dpo I går viste den 1-2 igjen, før den viste 2-3 i dag. Noen som har opplevd liknende? Anonymkode: cf35c...eeb Kan ha vært du har drukket mye eller nylig tisset når du testet igår? jeg ville kanskje ventet litt lengre i mellom på de digitale Anonymkode: 0ab52...8cf
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:56 #3 Skrevet lørdag kl 08:56 Hvor mange dpo er du i dag? Anonymkode: 1eb91...628
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:01 #4 Skrevet lørdag kl 10:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange dpo er du i dag? Anonymkode: 1eb91...628 20dpo Anonymkode: cf35c...eeb
wallflower Skrevet lørdag kl 12:11 #5 Skrevet lørdag kl 12:11 AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 9.11): Hei, jeg syntes denne testen oppfører seg veldig rart denne gangen. Fikk 1-2 på Clearblue 11dpo Fikk 2-3 på Clearblue 14dpo I går viste den 1-2 igjen, før den viste 2-3 i dag. Noen som har opplevd liknende? Anonymkode: cf35c...eeb Jeg er på 21dpo, og fikk i dag 1 med ikke gravid og en med 1-2 🙃
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:23 #6 Skrevet lørdag kl 14:23 wallflower skrev (2 timer siden): Jeg er på 21dpo, og fikk i dag 1 med ikke gravid og en med 1-2 🙃 Hmm, rart det der - tilbake på 1-2 i dag🙈 Anonymkode: cf35c...eeb
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:21 #7 Skrevet lørdag kl 15:21 For meg var det dessverre ikke noe godt tegn. Hos meg endte det med kjemisk/SA i uke 5. Anonymkode: 1eb91...628 1 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:26 #8 Skrevet lørdag kl 15:26 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For meg var det dessverre ikke noe godt tegn. Hos meg endte det med kjemisk/SA i uke 5. Anonymkode: 1eb91...628 Ja, det er nok ikke helt bra. Anonymkode: cf35c...eeb
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:33 #9 Skrevet lørdag kl 22:33 Altså det er jo helt klart for alle oss som har opplevd en kjemisk at det er det du nå har. Skjønner ikke sikkedarene ved å late som noe annet? Clearblue går ned? Ja fordi hcg går ned. Kjøp inn bind og sjokolade. Ikke noe annet å gjøre. Anonymkode: bf998...be1 2
wallflower Skrevet søndag kl 00:34 #10 Skrevet søndag kl 00:34 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså det er jo helt klart for alle oss som har opplevd en kjemisk at det er det du nå har. Skjønner ikke sikkedarene ved å late som noe annet? Clearblue går ned? Ja fordi hcg går ned. Kjøp inn bind og sjokolade. Ikke noe annet å gjøre. Anonymkode: bf998...be1 Jøss, hva har bitt deg i ræva? Ikke noe greit svar! Hva vet du om ts og hennes forsøk på å bli gravid? En abort kan være værre for noen enn det tydeligvis var for deg. Skjerpings! 🙄 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:39 #11 Skrevet søndag kl 06:39 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Altså det er jo helt klart for alle oss som har opplevd en kjemisk at det er det du nå har. Skjønner ikke sikkedarene ved å late som noe annet? Clearblue går ned? Ja fordi hcg går ned. Kjøp inn bind og sjokolade. Ikke noe annet å gjøre. Anonymkode: bf998...be1 «For alle oss som har opplevd en kjemisk» men ikke for ts! Såvidt jeg husker så skjønte ikke jeg heller noen ting første gang jeg opplevde dette, og da undrer man litt og prøver å holde liv i håpet til man skjønner hva som skjer. Svaret ditt er unødvendig. Anonymkode: 0ab52...8cf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå