AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Er i tredje trimester og har begynt å sove dårlig tross ingen smerter etc. Er det normalt? Hadde jo håpet på motsatt, at jeg kunne ladet ordentlig opp og sovet godt nå FØR babyen kommer😅 Er dette en gravidgreie? Når begynte du å sove dårlig? Eller gjorde du ikke? Anonymkode: 5051f...75f
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Jepp, kroppen forbereder seg til lite søvn når baby kommer, sa jordmor. Er noe drit! Anonymkode: 67069...6b6 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Sov dårlig hele svangerskapet, mellom 3 og 5 timer hver natt og ikke noe på dagtid. Aldri sovet så godt som etter baby kom! Helt himmelsk. Anonymkode: 77fb5...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Samme her, er i 3. trimester og sover elendig... Jeg har vondt i bekkenet og må tisse hver time i tillegg til at jeg bare våkner i hytt og pine uten grunn 😣 Var sånn forrige svangerskap også, da hadde jeg ingen bekkenplager men fikk ikke sove likevel. Gleder meg som en unge til etter fødsel, for da kan vi i det minste dele på oppvåkningene 😬 Anonymkode: 4a0a8...b77
Macro Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Japp. Tror jeg aldri har hørt om noen som sier de sover godt😅 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Jeg sov dårlig i de siste to månedene pga. stor mage, var vanskelig å finne god nok posisjon for å sove Anonymkode: bb708...a74
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai Sov elendig i 3. trimester ja. Du forberedes på mange år med dårlig og lite søvn. Dessverre. Anonymkode: 7d473...b6a
AnonymBruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Sov dårlig hele svangerskapet, mellom 3 og 5 timer hver natt og ikke noe på dagtid. Aldri sovet så godt som etter baby kom! Helt himmelsk. Anonymkode: 77fb5...fd2 Heldig med en sovebaby da😅 Anonymkode: 5051f...75f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Sov elendig i 3. trimester ja. Du forberedes på mange år med dårlig og lite søvn. Dessverre. Anonymkode: 7d473...b6a Burde vært omvendt hvis det er en form for forberedelse, at kroppen får hvile ekstra før hardkjør. Anonymkode: 5051f...75f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai Jeg gjorde det. Hadde en del bekkensmerter som gjorde at jeg våknet da jeg snudde meg, sklilaken hjalp veldig på det. Men sov likevel relativt dårlig. Men etter baby kom nøt jeg godt av ammehormoner, herlighet så godt jeg sov da! Ammet natten gjennom og våknet ca hver andre time for amming, av og til hver time, men hadde likevel bedre søvnkvalitet enn jeg har hatt noen gang. Magisk! Var mer våken før vi knakk koden for liggende amming, men etter det var søvn om natten null problem. Anonymkode: 321b4...be0 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #13 Skrevet 30. mai Aldri sovet så dårlig som når jeg gikk gravid. Anonymkode: dd9ef...000
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai Jepp, jeg var helt avhengig av sovemedisiner fra uke 32 ca. Uten medisiner sov jeg bare 1-2 timer. Hadde ikke vondt noe sted og måtte heller ikke tisse i løpet av natten. Anonymkode: c04f0...8b5
AnonymBruker Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai Aldri sovet så dårlig i hele mitt liv som gjennom graviditeten. Jeg hadde heller ingen smerter eller plager, bare fikk ikke sove. Ble helt stressa av at alle sa bare vent, det blir mye verre etter baby blir født! Vel, det ble det ikke! Det ble myyyye bedre, og det til tross for at jeg ikke fikk søvnhormonene av amming da vi ikke fikk til det. Anonymkode: 1bb99...840
AnonymBruker Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai Sov dårlig hele svangerskapet, og var likevel altså sååå trøtt. La meg hver kveld kl 19, og var oppe i hytt og pine natten gjennom. Mannen sa også at jeg snorka som en gammel gubbe 😂 Etter baby kom har jeg sovet såååå godt, selv om jeg og har vært oppe med baby om natten. Anonymkode: 1abee...617
AnonymBruker Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai Jeg er også i 3. trimester og sover dårlig. Har ikke sovet gjennom en helt natt de siste 2 månedene. Er oppe for å tisse 1-3 ganger pr natt, i tillegg til at jeg sliter med å finne behagelige stillinger og blir fort sliten/får vondt i hoftene. Har veldig mye drømmer også, får aldri den dype gode søvnen. Den siste måneden har ting toppet seg med karpaltunnelsyndrom som gjør at hendene mine sovner og visner bort flere ganger i løpet av natten, dette vekker meg også😅 Sover med skinner om natten. Heldigvis bare noen uker igjen til termin. Slitsomt å aldri våkne opp uthvilt om morgenen… Anonymkode: 9e375...ea1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #18 Skrevet 30. mai Tror det er ganske vanlig. Venninna mi lå våken fra klokka 2-6 om natta gjennom mer eller mindre hele svangerskapet. Helt håpløst. Anonymkode: 9d8c5...54e
AnonymBruker Skrevet 30. mai #19 Skrevet 30. mai Sov dårlig de siste 6 månedene av graviditeten. Var helt jævlig. Bekkensmerter, sure oppstøt, ingen behagelige stillinger. Som flere skriver så fikk jeg bedre søvnkvalitet etter at baby ble født, selv med oppvåkning hver tredje time for å gi mat 😅 Anonymkode: 14a4b...f65
AnonymBruker Skrevet 30. mai #20 Skrevet 30. mai «Alle» gravide sover dårlig, det er en av de aller aller vanligste plagene. Verre mot slutten. Anonymkode: 35029...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå