Gå til innhold

Kortisonsprøyter, mensblødning ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ha fått behandling med kortison injeksjon i hofte pga betennelse i slimposen rundt hoften. To uker senere får jeg en ny kortison injeksjon nederst i ryggen pga store problemer med isjas. To uker etter injeksjonen begynner jeg å blø et par dager før jeg egentlig skal ha mensen, og har nå blødd i 8 dager i strekk. Har vært friskt blod hele tiden så ikke slik en «vanlig» mens pleier utarte seg… igår og i dag har det vært mer blanding av nytt og gammelt blod.. 

Noen som har erfart det samme? 
Å få blødninger av kortisonsprøyter ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Tusenfryd66 skrev (3 timer siden):

Jeg ha fått behandling med kortison injeksjon i hofte pga betennelse i slimposen rundt hoften. To uker senere får jeg en ny kortison injeksjon nederst i ryggen pga store problemer med isjas. To uker etter injeksjonen begynner jeg å blø et par dager før jeg egentlig skal ha mensen, og har nå blødd i 8 dager i strekk. Har vært friskt blod hele tiden så ikke slik en «vanlig» mens pleier utarte seg… igår og i dag har det vært mer blanding av nytt og gammelt blod.. 

Noen som har erfart det samme? 
Å få blødninger av kortisonsprøyter ?

Kortison sprøyter kommer i ulike varianter. 

Kortison brukes også mot pollenallergi fra gammelt av. Gutter får disse sprøytene uten problem. Jenter vegrer leger seg for å sette den typen sprøyter på nettopp fordi de klusser til for hormoner og kan gi store menstruasjonsproblemer, slik du nå kan ha fått. 
Du får lese i felleskatalogen på den typen kortison medisin du har fått. Du har jo tydeligvis en lege som har en lav terskel for bruk av kortison. 

Anonymkode: b93e6...d2c

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Fikk kortisonsprøyte for allergiplager og hadde mini"mensen" i nesten 3 mnd.

Anonymkode: 84176...3ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...