Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har fått positive tester i over en uke. Testet med CBD og fikk 1-2 på den forrige uke. I dag viste den "Ikke gravid". 

Hva gjør man da? Regner med det har vært en form for kjemisk eller en tidlig SA? Har jo ikke begynt å blø. Hvor lenge venter man på blødning flr man kontakter lege?

Er så skuffet, var så mentalt klar for dette...

Anonymkode: af28d...02e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1843796-positive-s%C3%A5-negativ-hva-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har fått positive tester i over en uke. Testet med CBD og fikk 1-2 på den forrige uke. I dag viste den "Ikke gravid". 

Hva gjør man da? Regner med det har vært en form for kjemisk eller en tidlig SA? Har jo ikke begynt å blø. Hvor lenge venter man på blødning flr man kontakter lege?

Er så skuffet, var så mentalt klar for dette...

Opplevd samme selv et par ganger.. 

Vil tippe blødningen begynner i løpet av noen dager..

klem til deg❤️

Anonymkode: f298d...80a

• Hjerte 1
AnonymBruker

Har du forsøkt strimmeltester? Min erfaring er at når streken er så svak at man knapt ser den, da er blødningen rett rundt hjørnet. 

Regner med du er ganske tidlig i graviditeten, og da er det egentlig ingen vits i å kontakte lege med mindre du får smerter eller andre ubehag. Kroppen kvitter seg med det på egenhånd. 

Anonymkode: 25331...4a5

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Begynte å blø nå. Godt at kroppen ordner opp, og så får vi bare ta det som et gidt tegn at jeg ihvertfall kan bli gravid.

Ja, det er et godt tegn! Tross alt.. har hatt sånn 2 ganger, men har også 2 friske og fine barn, så jeg krysser fingrene for deg neste måned ❤️

Anonymkode: f298d...80a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...