AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Er en godt voksen dame , altså 40 +. I mange år har jeg følt at moren min henvender seg mere til min yngre søster når vi alle er sammen..Dette irriterer meg grenseløst til tider. Har tatt det opp med henne tidligere, men hun ser ikke dette selv. Hun snur seg for det meste mot henne når hun skal.si noe . Utover dette kontakter hun meg mye på tlf osv. Hun har nok mere kontakt med meg enn med søsteren min, fordi søsteren tar generelt sett lite kontakt. Jeg føler meg barnslig som.tenker sånn fortsatt, men jeg klarer ikke å unngå å reagere på det. Jeg er like imøtekommende og vennlig som.søster så jeg skjønner egentlig ikke.. Jeg er singel og barnløs, søster har barn og samboer. Mamma og jeg har ikke hatt det beste forholdet alltid tidligere, har vært endel krangler opp gjennom, mens søster har vært mere den rolige. Hva tenker dere andre? Noen med lignende erfaringer og hva ville dere gjort? Anonymkode: cef69...f8b
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Jeg ville ha jobbet med meg selv, lagt fokuset der og sluttet å latt min mor påvirke mitt liv med hvor hun RETTER samtaler når jeg er 40+ år. Jeg mener dette med kjærlighet, begynn i terapi. Anonymkode: 03b06...1a2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå