AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai Har lagt negler jevnlig i noen måneder nå, trives med det. Legger gel over mine naturlige. Sist jeg fikk lakket var for en uke siden, og i går løsnet mye av lakken fra ene tommelneglen. Er vel ikke så bra at det blir værende sånn lenge, kan jo komme sopp med fukt osv. Hva gjør jeg med denne neglen? Vanligvis får jeg lagt nytt etter 4-6 uker, planlagt med barnevakt og diverse. Akkurat nå og to uker frem har jeg ikke barnevaktmuligheter (har baby, så er bare nære som får passe foreløpig). Salongen er stengt innen samboer kommer hjem fra jobb. Salongen hadde sikkert fikset dette fort og lett, men jeg kan ikke dra innom før om to uker tidligst. Kan jeg ta neglelim under og prøve å lime den "på" igjen? Det er ingen lakk som har forlatt neglen, bare stor glipe mellom min negl og gelen, ca halvparten Anonymkode: dbaef...a6b
AnonymBruker Skrevet 30. mai #2 Skrevet 30. mai Jeg hadde kontaktet salongen og reklamert på den ene neglen. Også hadde jeg tatt med baby for å fikse den tidlig på dagen når det ikke er fult trykk der inne. Du kan ikke gå sånn i 2 uker +. Viss du absolutt ikke vil gå til salongen før du har barnevakt og skal fikse alle neglene så tar du en grov neglefil og filer vekk/klipper vekk alt som har løsnet. Din naturlige negl under vil sannsynligvis knekke i løpet av 2 uker så du kan like så godt ta og file den ned også med det samme. Anonymkode: 693c9...c76
visp Skrevet 30. mai #3 Skrevet 30. mai Jeg burde kanskje holdt kjeft....... men hvorfor kan du ikke bare gå som det er??
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Kan du ikke bare ta med ungen? Det tar ikke så lang tid å fikse en negl. Anonymkode: 6d9e7...9c0
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai visp skrev (3 timer siden): Jeg burde kanskje holdt kjeft....... men hvorfor kan du ikke bare gå som det er?? Ts Hvordan det ser ut plager meg ikke, men når det samler seg fukt under glipen blir sjansen for sopp stor Anonymkode: dbaef...a6b
AnonymBruker Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde kontaktet salongen og reklamert på den ene neglen. Også hadde jeg tatt med baby for å fikse den tidlig på dagen når det ikke er fult trykk der inne. Du kan ikke gå sånn i 2 uker +. Viss du absolutt ikke vil gå til salongen før du har barnevakt og skal fikse alle neglene så tar du en grov neglefil og filer vekk/klipper vekk alt som har løsnet. Din naturlige negl under vil sannsynligvis knekke i løpet av 2 uker så du kan like så godt ta og file den ned også med det samme. Anonymkode: 693c9...c76 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan du ikke bare ta med ungen? Det tar ikke så lang tid å fikse en negl. Anonymkode: 6d9e7...9c0 Ts Nei, det er ikke en type baby man kan ta med seg. Eldste kunne gått greit da han var baby, men denne babyen funker ikke å ta med seg overalt Anonymkode: dbaef...a6b
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ts Nei, det er ikke en type baby man kan ta med seg. Eldste kunne gått greit da han var baby, men denne babyen funker ikke å ta med seg overalt Anonymkode: dbaef...a6b Hadde selv en baby som ikke var samarbeidsvillig men livet stopper ikke opp av den grunn. En negl går kjapt. Men viss det er totalt uaktuelt for deg å prøve da får du file vekk og file ned neglen din selv. Anonymkode: 693c9...c76 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ts Nei, det er ikke en type baby man kan ta med seg. Eldste kunne gått greit da han var baby, men denne babyen funker ikke å ta med seg overalt Anonymkode: dbaef...a6b Nei, men noen minutter for å fikse en negl går som regel bra selvom baby lager mye bråk. ville vurdert på sikt å gå tilbake til dine egne negler. Da slipper du denne problematikken. Anonymkode: fc3d9...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, men noen minutter for å fikse en negl går som regel bra selvom baby lager mye bråk. ville vurdert på sikt å gå tilbake til dine egne negler. Da slipper du denne problematikken. Anonymkode: fc3d9...6e5 Det er min negl, har ikke forlenger eller hardgel. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde selv en baby som ikke var samarbeidsvillig men livet stopper ikke opp av den grunn. En negl går kjapt. Men viss det er totalt uaktuelt for deg å prøve da får du file vekk og file ned neglen din selv. Anonymkode: 693c9...c76 Da gjør jeg det. Kontaktet salongen, og de tok gjerne i mot meg så fort som mulig for å fikse. så da løsner jeg på lakken og tar av det som ikke lengre sitter fast, så blir det ikke fuktsamling Anonymkode: dbaef...a6b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå