AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:20 #21 Skrevet fredag kl 20:20 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kl 5 på denne tiden av året er grålysning og perfekt tid for jakt 😅 Bare lukk døra du. Anonymkode: 897a1...5ca Har gjort det nå. Er heldigvis stille da 🙂 Anonymkode: 17395...b7a
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #22 Skrevet 19 timer siden Etter jeg begynte å stenge døren til soverommet virker han direkte fornærmet 🙂. Ligger ikke ved siden av meg og vil bli klappet og virker avisende, sluttet å gni hodet på meg. Er dette virkelig mulig, kan en katt bli fornærmet, hva ellers kan det skyldes ?😄 Anonymkode: 17395...b7a
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #23 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Etter jeg begynte å stenge døren til soverommet virker han direkte fornærmet 🙂. Ligger ikke ved siden av meg og vil bli klappet og virker avisende, sluttet å gni hodet på meg. Er dette virkelig mulig, kan en katt bli fornærmet, hva ellers kan det skyldes ?😄 Anonymkode: 17395...b7a Ja, de blir fornærmet. Men det går raskt over. Katter er vanedyr, så de må bli vant til nye rutiner. Katter liker ikke hvis mat og vann står for nærme dokassen (hvem vil vel spise på do?). De liker også å ha utsikt når de drikker, og helst fra en vid skål, slik at værhårene ikke kommer borti kanten. Antar dette med utsikt er instinkt, siden de opprinnelig er ørkendyr, og det var farlig å drikke vann fra en oase. Anonymkode: c52c4...6ed
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #24 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, de blir fornærmet. Men det går raskt over. Katter er vanedyr, så de må bli vant til nye rutiner. Katter liker ikke hvis mat og vann står for nærme dokassen (hvem vil vel spise på do?). De liker også å ha utsikt når de drikker, og helst fra en vid skål, slik at værhårene ikke kommer borti kanten. Antar dette med utsikt er instinkt, siden de opprinnelig er ørkendyr, og det var farlig å drikke vann fra en oase. Anonymkode: c52c4...6ed Haha, håper det. Han avvisning gjør jo at jeg blir fornærmet 😄. Har to vannskåler, begge unna doen. Han drikker bare av den lengst unna maten og la merke til i går at han liker å ha oversikt mens han drikker. Er jo litt dårlig timet at han er sånn nå når det kommer ett mulig foralltid hjem for å hilse på. Anonymkode: 17395...b7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå