AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Skal regne litt på natta frem til kl 7. Klokka 8 skal 1.kalssingen på tur. Etter kl 8 er det ikke regn. Burde han på seg regntøy eller ikke? Anonymkode: 45251...8fb
Hulderen Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Vent med å ta beslutningen til i morgen. Sier værmeldingen da fortsatt at regnet slutter kl 07, så la ham gå uten regntøy. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Hulderen skrev (Akkurat nå): Vent med å ta beslutningen til i morgen. Sier værmeldingen da fortsatt at regnet slutter kl 07, så la ham gå uten regntøy. Ok takk🙂 Anonymkode: 45251...8fb
luxifine Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Jeg sender alltid med regntøy fordi min gutt liker å plaske/hoppe i vannprøver osv, og fordi bakken er våt. Om de er på skogstur og sitter på stubber og slikt så er det lurt å ha regnbukse på. Jakka kan han ta av om det blir varmt 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai Hva med skalltøy og gtx overgangssko? Anonymkode: 050a1...cfc
AnonymBruker Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai Jeg ville tatt på regnbukse/skallbukse og vanntette sko/støvler, dersom turen er i skog/natur/på lekeplass. Om de skal gå tur på vei, og være inne der de kommer frem, så hadde jeg droppet det helt. Anonymkode: c25e2...77b 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai Hater regntøy, hadde nok godt for skalltøy. Vått på bakken selv om det ikke faller regn fra lufta. Anonymkode: abd51...c70
AnonymBruker Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Skal regne litt på natta frem til kl 7. Klokka 8 skal 1.kalssingen på tur. Etter kl 8 er det ikke regn. Burde han på seg regntøy eller ikke? Anonymkode: 45251...8fb I Bergen Ja.. Her regner det om det er meldt sol eller regn. Du vet heller ikke om det blir 1time med bøttende regn før det blir bra, allerede våt og kald hele dagen. Vent å se til morningen kommer! Anonymkode: e059e...905
AnonymBruker Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai Og dessuten er det vel både gjørne og vått gress/turvei. Goretex sko og skallklær/aølværsklær. Anonymkode: e059e...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå