Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vondt i halsen når jeg svelger og når jeg snakker. Hodet verker og jeg er ganske slapp. Kroppen veksler mellom å fryse og varme, og stemmen er hes og rar…. Har tatt både halstabletter og Paracet, men føler meg fortsatt ganske dårlig.

Det er muntlig eksamen i morgen (siste).  Jeg er godt forberedt, men akkurat nå vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å prestere i den formen jeg er i..

Bør jeg bare møte opp og få det overstått, eller få legeerklæring? Noen som har vært i samme situasjon? 

Anonymkode: 9ee8c...892

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvor viktig det er for deg å få tatt den eksamenen nå i vår, og hvor viktig selve karakteren er. 

Jeg hadde gått, og så hadde jeg startet hele eksamenen med å beklage og si at jeg våknet med sår hals i går og håpte det skulle bli bedre til i dag, men det slo visst ikke helt til. På en litt sånn morsom måte. Så har man tatt av brodden av at man sitter med raspete stemme og eventuelt hoster. 

Anonymkode: 9abd1...686

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det viktige er hva du sier ikke hvordan du sier det. Bare si at du har blitt syk, sensor vurderer på vegne av hva hun/han ser at du kan, ikke at stemmen er dårlig fordi du er syk.

Anonymkode: c9059...475

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kommer helt an på hvor viktig det er for deg å få tatt den eksamenen nå i vår, og hvor viktig selve karakteren er. 

Jeg hadde gått, og så hadde jeg startet hele eksamenen med å beklage og si at jeg våknet med sår hals i går og håpte det skulle bli bedre til i dag, men det slo visst ikke helt til. På en litt sånn morsom måte. Så har man tatt av brodden av at man sitter med raspete stemme og eventuelt hoster. 

Anonymkode: 9abd1...686

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det viktige er hva du sier ikke hvordan du sier det. Bare si at du har blitt syk, sensor vurderer på vegne av hva hun/han ser at du kan, ikke at stemmen er dårlig fordi du er syk.

Anonymkode: c9059...475

Takk for innspill, da møter jeg opp og prøver så godt jeg kan, så får vi se hvordan det går 😬

Anonymkode: 9ee8c...892

AnonymBruker
Skrevet

Jeg snakka med en som er eksamensvakt her om dagen, og han fortalte at flere som var der hadde med seg legeerklæring i tilfelle de måtte forlate salen før de var ferdige. 

Uansett, lykke til! 

Anonymkode: 0e678...95d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk. Hadde feber og full pakke. Fikk A. Og sympati fra sensor, «stakkars deg, jeg ser du er syk!»

Anonymkode: fd045...89c

• Liker 5
  • Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg gikk. Hadde feber og full pakke. Fikk A. Og sympati fra sensor, «stakkars deg, jeg ser du er syk!»

Knallbra 😁

Anonymkode: 74b3d...48b

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du er helt rå :duskedame: Gratulerer 😁

Skrevet

Så bra du dro TS og gratulerer med fantastisk resultat!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Knallbra 😁

Anonymkode: 74b3d...48b

Daisy-love skrev (3 timer siden):

Du er helt rå :duskedame: Gratulerer 😁

Sirah skrev (3 timer siden):

Så bra du dro TS og gratulerer med fantastisk resultat!

Det er jo ikke TS dere siterer… ? Sjekk AB kode

Anonymkode: 101e0...16b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke TS dere siterer… ? Sjekk AB kode

Anonymkode: 101e0...16b

Nei så det nå. Men personen jeg siterte fortjener jo også en gratulerer :)

AnonymBruker
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Nei så det nå. Men personen jeg siterte fortjener jo også en gratulerer :)

Haha takk! Det er vel 25 år siden nå, men takk likevel. Glemmer aldri den eksamenen, for å si det sånn. 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...