Hengekøya Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Hei Mann i tidlig 30årene Beklager milevis lang melding. Sitter her litt småfrustert og vet ikke helt hva jeg skal gjør for noe.. Har rota meg borti hun samme dama som det har hvert litt av og på meg det siste halve året. Vi avsluttet tidligere iår på en ganske på grei måte hvor jeg la frem hva jeg var på jakt etter og mine følelser. Hun sa det hun mente (Tror selv det ble sakt for å skjerme seg selv, men jeg aksepterte det) og vi ble enige om en god tone hvis vi traff hverandre på gata eller ute på byen. Alt greit og vi snakket ikke på 3-4 måneder. Traff henne på byen her for 1mnd siden helt ut av det blå.. Jeg gikk selvfølgelig bort for å hilse og etter 5min kysset hun meg (på hennes inaktiv). Vi hang sammen resten av kvelden og koste oss og hun åpnet seg bitte litt opp på veien hjem. Traff henne etter avtale ute 2 uker senere (på utested) og da var det full klining foran venninner og alle andre som var til stede på uteplassen. Så her er det jeg begynner å bli litt småfrustrert og sitter og lurer av og til. Den ene dagen kan alt være tipp top og det går samtaler gjennom dagen om helt vanlige ting, andre dager er det småflørting på snap eller telefon og noen dager er det like tørt som sahara hvor det knapt er noen gnist i det hele tatt og jeg blir satt på ulest midt i melding sekvensen i 3-4 timer. (litt 13år aktig, men hun har på snapmap på meg og jeg kan se hun er online..) Har spurt med 1 ukes mellom rom nå de siste 2 ukene om vi skal gå en tur, først gang ønsket hun å slappe av (respekterte det) og nå sitter jeg og venter på svar etter sist melding ¨Kan jeg tenke litt på det, gir deg en lyd¨. Vi har snakket om å ta ting sakte, men jeg selv må være med en person for å satse litt. Ingen ting utvikler seg over melding. Det har på ingen måte vært overøsing av meldinger, aldri sendt melding dobbelt eller ringt 2 ganger hvis hun ikke har svar. Har egentlig gitt henne den friheten du skal gi dem for å ikke virke desperat i starten av dating. Tenker selv at vi kjenner hverandre så godt at hvis jeg ikke får noe svar så blir det tatt en liten samtale om hvor vi står? Legger til at hun har tidligere vært i ett forhold som ikke var greit, hun slet eller sliter enda etter det med at hun ikke stoler på noen utenom familie. Kan også legge til at jeg er en ganske oppegående person (syntes jeg selv) og kan kanskje fremstå som litt seriøs med en god dose humor. Er ikke noen form for ¨badboy¨ og slikt kan være skummelt for en jente som er usikker? Noen lure damer eller mannfolk som har noe å si om dette? Tar imot både positivt og negativt
visp Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Jeg vet bare at jeg selv aldri hadde funnet meg i fram og tilbake-behandling. Syns ofte menn kanskje finner seg i litt mye vingling? Bra du reflekterer over det. For meg høres det ut som om hun ikke vil nok. Hun vil nok ha oppmerksomheten når det passer henne, men du burde satse på mennesker som er stødige. Hadde hun vært moden nok så hadde hun tatt ansvar for at hun ikke var nok interessert; altså at hun var klar og tydelig med deg. 5
Hengekøya Skrevet 29. mai Forfatter #3 Skrevet 29. mai visp skrev (Akkurat nå): Jeg vet bare at jeg selv aldri hadde funnet meg i fram og tilbake-behandling. Syns ofte menn kanskje finner seg i litt mye vingling? Bra du reflekterer over det. For meg høres det ut som om hun ikke vil nok. Hun vil nok ha oppmerksomheten når det passer henne, men du burde satse på mennesker som er stødige. Hadde hun vært moden nok så hadde hun tatt ansvar for at hun ikke var nok interessert; altså at hun var klar og tydelig med deg. Takk Visp, ja slik jeg ser det så begynner det å virke litt slik.. Men har også tanker om at hun ikke tørr å satse og derfor trekker seg litt unna. Den første kvelden vi møttes etter 3-4 måneder fikk jeg melding etter den kvelden at hun hadde ikke brukt hele kvelden på meg hvis det ikke var noe mer.. Den fikk jeg helt ut av det blå også
visp Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Hengekøya skrev (2 minutter siden): Takk Visp, ja slik jeg ser det så begynner det å virke litt slik.. Men har også tanker om at hun ikke tørr å satse og derfor trekker seg litt unna. Den første kvelden vi møttes etter 3-4 måneder fikk jeg melding etter den kvelden at hun hadde ikke brukt hele kvelden på meg hvis det ikke var noe mer.. Den fikk jeg helt ut av det blå også Ok, kanskje det er slik at hun er litt redd, men da bør du være litt hard mot henne egentlig. Ikke vis at du står og venter og venter. Kanskje hun trenger å bli litt redd for å miste deg for å kunne ta et valg. Om anledningen byr seg så bør du få sagt at du er interessert i henne, men du er ikke interessert i usikkerheten som følger med. Også tar du litt avstand. Kan hende hun får i gang tankeprosessen da
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai Du er klinevennen hennes på fylla, du har tatt initiativ. virker ikke som hun er klar , det trenger ikke være deg. Hva sa hun som du mener var for å skjerme seg selv? Anonymkode: 0295b...a12
Gratis Skrevet 30. mai #6 Skrevet 30. mai Glem denne dama så fort du kan, blokker henne om du må. Håper det var tydelig nok, slutt å dilte etter disse kvinnene med masse ekser og vanskelig familiebagasje. Hvis hun ikke tar initiativ og oppleves oppover ørene forelsket i deg så kommer hun garantert til å kline på alle andre "kjekke" gutter i fylla når du tror dere er kjærester. Finn frem din stolthet som mann og krev mer av kvinnene du slipper inn i ditt indre.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai Om hun ikke stoler på noen så kan dette bli heavy for deg… Anonymkode: 7cb19...f53
Fjellmannover190 Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai Det kan høres ut som hun har en usikker tilknytningsstil, og at du breadcrumbes mot en slags hekt kan det nesten høres ut. Har hun alltid drukket litt alkohol når dere møtes og kysser? Uansett er ikke en slik kald og varmbehandling sunt for noen av dere, og du må passe veldig på at du ikke blir fullstendig hekta av det.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai Hu er ikke keen, men syns det er litt moro med en flørt. Anonymkode: 38cfe...cf3
Sykkelkopp Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai Hengekøya skrev (14 timer siden): Hei Mann i tidlig 30årene Beklager milevis lang melding. Sitter her litt småfrustert og vet ikke helt hva jeg skal gjør for noe.. Har rota meg borti hun samme dama som det har hvert litt av og på meg det siste halve året. Vi avsluttet tidligere iår på en ganske på grei måte hvor jeg la frem hva jeg var på jakt etter og mine følelser. Hun sa det hun mente (Tror selv det ble sakt for å skjerme seg selv, men jeg aksepterte det) og vi ble enige om en god tone hvis vi traff hverandre på gata eller ute på byen. Alt greit og vi snakket ikke på 3-4 måneder. Traff henne på byen her for 1mnd siden helt ut av det blå.. Jeg gikk selvfølgelig bort for å hilse og etter 5min kysset hun meg (på hennes inaktiv). Vi hang sammen resten av kvelden og koste oss og hun åpnet seg bitte litt opp på veien hjem. Traff henne etter avtale ute 2 uker senere (på utested) og da var det full klining foran venninner og alle andre som var til stede på uteplassen. Så her er det jeg begynner å bli litt småfrustrert og sitter og lurer av og til. Den ene dagen kan alt være tipp top og det går samtaler gjennom dagen om helt vanlige ting, andre dager er det småflørting på snap eller telefon og noen dager er det like tørt som sahara hvor det knapt er noen gnist i det hele tatt og jeg blir satt på ulest midt i melding sekvensen i 3-4 timer. (litt 13år aktig, men hun har på snapmap på meg og jeg kan se hun er online..) Har spurt med 1 ukes mellom rom nå de siste 2 ukene om vi skal gå en tur, først gang ønsket hun å slappe av (respekterte det) og nå sitter jeg og venter på svar etter sist melding ¨Kan jeg tenke litt på det, gir deg en lyd¨. Vi har snakket om å ta ting sakte, men jeg selv må være med en person for å satse litt. Ingen ting utvikler seg over melding. Det har på ingen måte vært overøsing av meldinger, aldri sendt melding dobbelt eller ringt 2 ganger hvis hun ikke har svar. Har egentlig gitt henne den friheten du skal gi dem for å ikke virke desperat i starten av dating. Tenker selv at vi kjenner hverandre så godt at hvis jeg ikke får noe svar så blir det tatt en liten samtale om hvor vi står? Legger til at hun har tidligere vært i ett forhold som ikke var greit, hun slet eller sliter enda etter det med at hun ikke stoler på noen utenom familie. Kan også legge til at jeg er en ganske oppegående person (syntes jeg selv) og kan kanskje fremstå som litt seriøs med en god dose humor. Er ikke noen form for ¨badboy¨ og slikt kan være skummelt for en jente som er usikker? Noen lure damer eller mannfolk som har noe å si om dette? Tar imot både positivt og negativt Dude, du er pauseunderholdning Finn en annen. 1
Macro Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai Dette er den meste du får ut av denne dama. Finn deg ei som vil ha deg. Det er forskjell på å ta ting sakte og å være vinglete og ustabil.
lillevill Skrevet 30. mai #12 Skrevet 30. mai Hengekøya skrev (16 timer siden): Sitter her litt småfrustert og vet ikke helt hva jeg skal gjør for noe.. Har rota meg borti hun samme dama som det har hvert litt av og på meg det siste halve året. Leste den første setningen din hvor du forklarer feilen du har gjort. Du har rotet deg bort i samme damen som ikke har satset på deg. Og så prøver du igjen og igjen og lurer på hvorfor det går ille? Dette er feilen du har gjort. du fortsetter å prøve når hun ikke satser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå