AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:03 #1 Skrevet torsdag kl 19:03 Jeg har kjøpt mange som ser så fine ut på bilder. Men når jeg prøver dem, er de for røde. Jeg vil ikke at den skal virke rød overhodet, den må være litt kjølig med en lilla undertone (selvfølgelig uten å se lilla ut). Blir kjempeglad hvis noen har sett noen jeg kan sjekke ut ☺️ Anonymkode: 38cf2...d7b
Hunter7 Skrevet fredag kl 00:22 #2 Skrevet fredag kl 00:22 MAC "Cyber" Dior "883 Daring" Chanel "109 Rouge Noir" Maybelline "Voyager" NYX "Berry Bed Sheets" / "Choc Mousse" NARS "Unrestrained"
SiljeKP68 Skrevet fredag kl 11:17 #3 Skrevet fredag kl 11:17 Hunter7 skrev (10 timer siden): MAC "Cyber" Dior "883 Daring" Chanel "109 Rouge Noir" Maybelline "Voyager" NYX "Berry Bed Sheets" / "Choc Mousse" NARS "Unrestrained" Har brukt både MAC Cyber og NYX Berry Bed Sheets og synes begge er helt fantastiske 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 12:02 #4 Skrevet fredag kl 12:02 Takk! Disse ble nok enten for lilla eller for røde for meg, men setter pris på forslagene ☺️ De lilla hadde nok fungert utmerket hvis de var sheer. Ts Anonymkode: 38cf2...d7b
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:56 #5 Skrevet fredag kl 19:56 Black honey fra Clinique er ganske fin. Den er sheer og man kan fint bygge opp intensiteten 😊 Anonymkode: 7ef1c...4b5
Capazitet Skrevet fredag kl 20:03 #6 Skrevet fredag kl 20:03 Kanskje denne fra IDUN Minerals? Kan testes på Vitusapotek og Apotek 1 Kjøp IDUN Minerals Creme leppestift Sylvia 3,6 g på nett | Vitusapotek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå