Blåttvann Skrevet fredag kl 08:29 #21 Skrevet fredag kl 08:29 Majer skrev (7 minutter siden): Leonardo. Han dømmes forbausende lite for å kun date kvinner i staten av tjueårene Hvorfor skulle han dømmes for det? Han er jo fortsatt kjekk, holder seg OK og sitter på masse ressurser. Han virker snill også, aldri har en ex snakket stygt om han. Hva er det å dømme? 5
Majer Skrevet fredag kl 08:57 #22 Skrevet fredag kl 08:57 Blåttvann skrev (26 minutter siden): Hvorfor skulle han dømmes for det? Han er jo fortsatt kjekk, holder seg OK og sitter på masse ressurser. Han virker snill også, aldri har en ex snakket stygt om han. Hva er det å dømme? En ting er å møte en og annen yngre jente, men her er det et tydelig mønster
Blåttvann Skrevet fredag kl 09:30 #23 Skrevet fredag kl 09:30 Majer skrev (33 minutter siden): En ting er å møte en og annen yngre jente, men her er det et tydelig mønster Han har muligheten og benytter seg av den. Damene er med han frivillig. 4
Phoenix Heart Skrevet fredag kl 09:34 #24 Skrevet fredag kl 09:34 Så den da den gikk på kino, helt grei film. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:23 #25 Skrevet fredag kl 10:23 Majer skrev (1 time siden): En ting er å møte en og annen yngre jente, men her er det et tydelig mønster Og…? Det er ikke ulovlig på noen måte. Er da virkelig mange andre skuespilleren man da burde boikotte, hvis terskelen skal være så lav. Anonymkode: 30bd3...a7b 4
AnonymBruker Skrevet fredag kl 10:41 #26 Skrevet fredag kl 10:41 AnonymBruker skrev (På 4.6.2025 den 21.07): Tenk om Rose ikke hadde vært så dum at hun hoppet tilbake på Titanic fra livbåten. Da hadde Jack kunnet ligge på døren og overlevd. Romantisk? Nei, bare dumt. Anonymkode: 4ed19...642 Da hadde alt annet han gjorde ombord etterpå også blitt annerledes, så sjansen er særdeles liten for at han hadde funnet den døren før noen andre. Majer skrev (2 timer siden): Leonardo. Han dømmes forbausende lite for å kun date kvinner i staten av tjueårene Hvorfor skal han dømmes for å date voksne kvinner med fri vilje? Anonymkode: 5172d...95d 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:33 #27 Skrevet fredag kl 16:33 Jeg hadde likt filmen enda litt bedre hvis Rose hadde blitt gravid med Jack..sånn at det var etterkommere etter Jack og Rose affæren. Det skuffet meg litt. Anonymkode: bf3d7...b3c 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:37 #28 Skrevet fredag kl 16:37 Var favorittfilmen min i 1997/1998... Har sett den noen ganger senere, og hadde den på VHS. Absolutt en rørende, romantisk og bra film, men er ikke akkurat favorittfilmen. Nå er ikke jeg så filminteressert i utgangspunktet, men hadde nok blitt en film i en litt annen sjanger om jeg skulle velge. Anonymkode: b76c6...e65
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:12 #29 Skrevet fredag kl 19:12 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde likt filmen enda litt bedre hvis Rose hadde blitt gravid med Jack..sånn at det var etterkommere etter Jack og Rose affæren. Det skuffet meg litt. Anonymkode: bf3d7...b3c Ja, jeg syntes Roses barnebarn lignet en del på Roses mor. Men det virker klart fra det som sies tidlig i filmen at Rose først giftet seg og fikk barn en del år etter Titanic-forliset. Anonymkode: 5172d...95d
AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:19 #30 Skrevet fredag kl 19:19 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, jeg syntes Roses barnebarn lignet en del på Roses mor. Men det virker klart fra det som sies tidlig i filmen at Rose først giftet seg og fikk barn en del år etter Titanic-forliset. Anonymkode: 5172d...95d Nå innså jeg for noe tøv jeg nettopp skrev, Roses barnebarn er jo selvsagt oldebarnet til Roses mor uavhengig av Jack 😅 Anonymkode: 5172d...95d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå