AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Greit nok at barneklærne deres er søte, men hvem er egentlig målgruppa for Newbie dameklær? Jeg bor i en nokså stor by, og har aldri sett damer som kler seg sånn. Det ser jo ut som forvokst barnetøy? https://www.kappahl.com/nb-no/newbie/newbie-woman/kjoler--skjort/423764 De har selvfølgelig noen mer normale plagg også, men gjennomgangsmelodien er rysjer, volanger, blonder og småblomstret mønster. Ekstremt sukkersøtt. Ser jo nå at jeg ikke ville noe sted med dette innlegget, beklager 😂 Måtte vel bare få ut undringen. Anonymkode: e9bab...606 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Altså, jeg har - sett dem som kler seg slik, gjerne med ungene i samme kjole osv og de syns selv det er sååååå søtt og liker det, og for all del, jeg skal ikke mene noe om hva andre kler seg i men personlig ville jeg ikke valgt å kle meg og treåringen eller babyen i likt tøy.. Når det er sagt så har jeg også sett enkelte klær som er helt OK fra dette merket.. Anonymkode: 910a7...0e1 1
GjestSiden2006 Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Synes det er fint, og jeg synes fargene og snittet er fint. Men overpriset, kommer ikke til å kjøpe det på salg en gang. Pluss at jeg kan ha ett plagg eller to som er likt som min datter. 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai jeg syns dem har noe fint men alt for dyrt Anonymkode: 60bd3...092 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai Jeg har fått denne av noen venner, den er i ull, helt nydelig. https://www.kappahl.com/nb-no/newbie/newbie-woman/topper-og-bluser/365189 Anonymkode: a16cf...7a7 5 3
17.11 Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai Skrollet kjapt gjennom det lille utvalget de hadde, og det så vel egentlig helt greit ut. Ikke min stil i det hele tatt, jeg er ikke fan av rysjer, men syns ikke det ser ut som barneklær. Var noen skjørt og kanskje en bluse der jeg kunne brukt. 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai Jeg har en kjole fra de, den er blå med blomster. Og ikke lyseblå. Anonymkode: ffe3b...cad 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Synes de har mye fint, men jeg kler dessverre ikke sånne klær Anonymkode: 2fb21...75f 1
Heln Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai Jeg og datteren min fikk veldig fine bilder sammen i matchende kjoler hvertfall, og ho syntes det var stor stas hver sin stil sier jeg bare 2 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #10 Skrevet 29. mai Syntes ikke det er så ille, men har litt sånn tradwife vibe over seg egentlig. Typ lager ting helt fra bunn i en sånn superfeminin blondete blomsterkjole og poster det på tiktok. Bonuspoeng for langt bølgete hår og kverning av pølser med dødt blikk og stort smil. Anonymkode: 5af7e...5ca 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai Syns de er fine 😊 koselig å matche med barna. Men de har ikke alltid like bra passform Anonymkode: 8dda2...b83 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Synes det er kjempe kult og ha på matchende klær med 3 åringen det er vel begrenset hvor lenge h*n kommer til å synes det er kult så jeg nyter øyeblikket. Men veldig overpriset og de kommer så å si aldri på salg, blir alltid utsolgt (i alle fall de plaggene jeg liker) Har 1 kjole fra Newbie som jeg bruker på sommeren. Anonymkode: 8e8f1...c9c 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #13 Skrevet 29. mai Syntes noe er veldig fint, men syntes ikke de treffer på formene osv på kjolene. Samt, er klærne veldig overpriset. Er normalt sett ganske normal størrelse, men etter graviditeten og ammingen så hadde jeg aldri fått plass til puppene mine i de klærne 😅 Anonymkode: a8b43...228
AprilLudgate Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai Har sett noe jeg tenker kan passe til en venninne som kler romantisk stil. Og de hadde en rød julekjole som var fin, en hvit linkjole og et par badedrakter. Ellers er mønsteret babyklærne for meg ja, men jeg passer virkelig ikke romantisk blomstermønster.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #15 Skrevet 29. mai Synd at jeg ikke kler bleke, blomstrete plagg, for newbie bruker gode naturmaterialer. Så tror kvaliteten er fin. Men jeg kler altså ikke de lyseste pastellene, så det utelukkes derfor. Skulle ønske det var noe i dypere grønntoner, mørkeblå, mørkere rosa enn de har osv. Anonymkode: ba86e...eec
AnonymBruker Skrevet 29. mai #16 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Greit nok at barneklærne deres er søte, men hvem er egentlig målgruppa for Newbie dameklær? Jeg bor i en nokså stor by, og har aldri sett damer som kler seg sånn. Det ser jo ut som forvokst barnetøy? https://www.kappahl.com/nb-no/newbie/newbie-woman/kjoler--skjort/423764 De har selvfølgelig noen mer normale plagg også, men gjennomgangsmelodien er rysjer, volanger, blonder og småblomstret mønster. Ekstremt sukkersøtt. Ser jo nå at jeg ikke ville noe sted med dette innlegget, beklager 😂 Måtte vel bare få ut undringen. Anonymkode: e9bab...606 Dette var ikke undring, det var surmaga kritikk Anonymkode: 0dcb1...2b1 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #17 Skrevet 29. mai Kappahl / Newbie bruker bl.a. Caroline Berg Eriksen og hennes barn i reklamer. Dette er barn som er overeksponert på nett i hele sine liv, ofte sammen med mor som forsøker å fremstille seg selv som sykelig tynn og/eller sexy. Kappahl og Newbie støtter med andre ord eksponering av (navngitte) barn på nett og er med på å støtte influensere som kynisk utnytter sine barn og fratar dem deres rettigheter. Dette er ikke "surmaga kritikk", som en over skriver, men dessverre virkelighet og fakta. Jeg har brukt Kappahl i mange år. Nå er det slutt. Anonymkode: 13da6...b73 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #18 Skrevet 30. mai Synes Kappahl har dødskjedelige klær til voksne. Handler aldri der. Prøver å styre unna kjedebutikkene generelt, men det blir litt barneklær innimellom - synes de har finere ting til barn enn til voksne. Anonymkode: aa9e1...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå