AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Jeg husker så godt alle samtalene våre, selv om det er så mange år siden. Jeg husker hans fulle navn, selv om vi aldri møttes. Vi hadde kontakt via nett og på mobil i ganske lang tid. Helt tilfeldig kom jeg til å tenke på han nå, sikkert 8 år siden sist jeg så på profilen hans. Jeg har ikke vært i kontakt siden, hadde det vært rart å få en melding av noen du pratet med for så mange år siden? Anonymkode: 3b9c8...8ef
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Hvorfor ikke? Du har ingenting å tape. Anonymkode: 02a9e...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Jeg ville ikke hatt en slik kunstig fortsettelse på noe som ikke varte i fortid. Gå videre og glem vedkommende. Anonymkode: 2e9f8...c78 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville ikke hatt en slik kunstig fortsettelse på noe som ikke varte i fortid. Gå videre og glem vedkommende. Anonymkode: 2e9f8...c78 Jeg var 16 pga bodde hjemme, han var 18 og hadde flyttet hjemmefra. Jeg fikk ikke lov til å møte han og måtte bryte all kontakt. Anonymkode: 3b9c8...8ef
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai Han har sikkert kone og barn. Anonymkode: de4b5...8aa 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har sikkert kone og barn. Anonymkode: de4b5...8aa Jeg antar at det er snakk om et vennskap, ikke forhold, med tanke på at hun legger det ut her. Så, hvorfor er det et problem? Anonymkode: 02a9e...2d1
test1e Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai Hadde noen tatt kontakt med meg som jeg ikke kjenner men som jeg chattet med for ett år siden hadde jeg trodd personen var gal/ustabil. 18 år, da hadde jeg trodd personen rivruskesteingæern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå