AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Vi skal til Kristiansand i sommer. Har aldri vært på showet før, er det "for sent" nå som barna er så store? Anonymkode: bfa18...86c
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Ja, det er for sent. 12 og 15 år, da er barna for lengst vokst fra kaptein sabeltann. Anonymkode: 7ab7a...e96 33 6
cafflatte Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Ja, herregud det er for sent. Min 12 åring hadde nektet å bli med på dette. 14 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai Tuller du? De er for store ja. Anonymkode: e939b...871 8 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai vi var i fjor med 12 åringen . Hun elsket det. Men spør barna dine. Jeg syns showet passet oss voksne også, jeg. Min eldste sønn var fornærmet over at han ikke fikk være med. Han har mange gode minner fra han var liten og ville gjerne ha sett det igjen. Anonymkode: 89d68...719 14 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai #8 Skrevet 29. mai Min 17 åring hadde elsket det, men det gjør jo foreldrene også. Så vi har vært på det showet mange ganger. Hør med barna, det er en opplevelse Anonymkode: c1658...1ce 8 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #9 Skrevet 29. mai Du må jo spørre dem. Om de elsket Kaptein Sabeltann som små så kan det tenkes at de synes det er moro for nostalgien. Men mest sannsynlig er det ikke interessant. Anonymkode: bcb5e...e7e 7 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #10 Skrevet 29. mai 5-åringen min hadde syntes det var barnslig. Men nå elsker han fotball, sonic og superhelter. Unger er forskjellig. Anonymkode: ec65e...65a 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai #11 Skrevet 29. mai Det er en flott forestilling med god sang og musikk, gode skuespillere og flott lys, lyd og spesialeffekter. Jeg tenker at det absolutt er verd å se. Jeg har sett det to ganger med barna, og jeg tror vi voksne syntes det var like bra som barna. Anonymkode: 3d341...585 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #12 Skrevet 29. mai Showet er jo supert, også for voksne. Vi så det i fjor. Barna var da 13,15 og 17 og 22 år. Masse nostalgi, og alle storkoste seg🤩 Anonymkode: 8b74b...2fd 8
AnonymBruker Skrevet 29. mai #13 Skrevet 29. mai Forstår at jeg kan spørre dem - heeeelt av meg selv altså. Men takk for tips! 🙈 Til dere med fornuftige svar, takk for tilbakemelding. Da må vi vurdere litt. Ingen av oss har noe spesielt forhold til Kaptein Sabeltann fra før. Anonymkode: bfa18...86c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai #14 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 5-åringen min hadde syntes det var barnslig. Men nå elsker han fotball, sonic og superhelter. Unger er forskjellig. Anonymkode: ec65e...65a Dere som sier dette har tydeligvis ikke vært på showet. Har sett det 2 ganger selv, senest i fjor. Det er samme forestilling i år. Det er helt sykt bra, og de fleste 3-5 år gamle ungene rundt oss satt å hylgråt og flere måtte forlate alt, da det ble for skummelt. Det var flere ungdommer og unge voksne som var der alene med vennegjengen/kjæresten, altså uten barn. Anonymkode: 8ab5e...577 14
AnonymBruker Skrevet 29. mai #15 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere som sier dette har tydeligvis ikke vært på showet. Har sett det 2 ganger selv, senest i fjor. Det er samme forestilling i år. Det er helt sykt bra, og de fleste 3-5 år gamle ungene rundt oss satt å hylgråt og flere måtte forlate alt, da det ble for skummelt. Det var flere ungdommer og unge voksne som var der alene med vennegjengen/kjæresten, altså uten barn. Anonymkode: 8ab5e...577 Vi har vært der flere ganger med begge ungene da de var mindre. Så vi vet nok hva vi snakker om, ja Anonymkode: ec65e...65a
AnonymBruker Skrevet 29. mai #16 Skrevet 29. mai Jeg var i fjor med en venninne. Vi er 38 og 40. Hadde ingen barn med 😂 elsket det! Men ta med sitteunderlag! Anonymkode: 63c85...83a 7 1 2
test1e Skrevet 29. mai #17 Skrevet 29. mai Stakkars unger. De kan i hvert fall ikke fortelle noen om det 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #18 Skrevet 29. mai Dette var en rar tråd. Showet er jo bra også for voksne. Han er ikke for liten! Anonymkode: 1d186...3a2 3 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai #19 Skrevet 29. mai Herlighet for noen merkelige svar😂 Selvsagt er det ikke for sent! Vet om voksne som drar dit (vennegjenger, kjærestepar) bare for å se showet. Deg er ikke kun for småbarn, nei. Det er veldig bra!🥇 Anonymkode: 5b782...38e 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai #20 Skrevet 29. mai test1e skrev (14 minutter siden): Stakkars unger. De kan i hvert fall ikke fortelle noen om det Øhhh🤣 Du høres ut som en festlig person🎈 Anonymkode: 5b782...38e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå