Gå til innhold

Til dere menn; dersom dere hadde en kvinnelig ff dere kunne møte omtrent når dere ønsket…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte ville du møttes? 

Anonymkode: 6fe27...638

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ca en gang i måneden. Som er omtrent det vi gjør i dag. Noen ganger går det 3 uker i mellom og andre ganger kan det gå 6-7 uker.

Anonymkode: 8a57d...cfb

AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger pr uke til vanlig.
Mer om det er ferie.

Muligens litt oftere om sommeren når man kan ha seg utendørs uten å fryse i hjel.

Anonymkode: a8603...1cd

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Aldri hatt FF,men hvis jeg hypotetisk sett hadde hatt ei, hverdag? Jeg har høy sexlyst.

• Liker 2
Skrevet

Hver dag. Eller 6 dager i uka. Holde en hviledag i uka hellig🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har pleid å være ukentlig

Anonymkode: 3b437...040

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ganske enkelt: "Vi" ringer etter behov til hverandre.. og ytrer ikke om trangen til sex, men ytrer om glede av å møtes igjen🤭
"Kaffetørst?".. "Lyst på mat?".. "Kan du hjelpe meg med ditt og datt?" er kjente strofer. Så å vise hjelpsomhet og vennlighet.. fører oftere til sex, enn å spørre direkte om sex.

For enkelte kvinner (inkl. meg selv) blir "kåt" av hjelpsomhet og vennlighet, da blir sexen en måte å vise takknemlighet på. Gleden blir alltid stor etterpå, da tar det ikke lang tid til neste gang.. vi har selv skapt felles gjensynsglede🥰

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

jeg har hat det flere ganger og det var som regel ca. 14 dager mellom. hun jeg  var flest ganger hos  på 50 varte over 1 år og vi hadde får en fin tone. En av de andre på 40 var lit oftere, men hun maste om mer en jeg kunne få til. hun yngste var 26. Er dessverre lenge side hun siste og jeg savner  men har ikke funnet ei selv om alder ikke er viktig men at vi liker omtrent det samme.

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Ganske enkelt: "Vi" ringer etter behov til hverandre.. og ytrer ikke om trangen til sex, men ytrer om glede av å møtes igjen🤭
"Kaffetørst?".. "Lyst på mat?".. "Kan du hjelpe meg med ditt og datt?" er kjente strofer. Så å vise hjelpsomhet og vennlighet.. fører oftere til sex, enn å spørre direkte om sex.

For enkelte kvinner (inkl. meg selv) blir "kåt" av hjelpsomhet og vennlighet, da blir sexen en måte å vise takknemlighet på. Gleden blir alltid stor etterpå, da tar det ikke lang tid til neste gang.. vi har selv skapt felles gjensynsglede🥰

Hvorfor omtaler du deg selv som kvinne, når det står på profilen din at du er mann?

Anonymkode: 760c6...1e3

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...