AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor ofte ville du møttes? Anonymkode: 6fe27...638 Ca en gang i måneden. Som er omtrent det vi gjør i dag. Noen ganger går det 3 uker i mellom og andre ganger kan det gå 6-7 uker. Anonymkode: 8a57d...cfb
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai 1-2 ganger pr uke til vanlig. Mer om det er ferie. Muligens litt oftere om sommeren når man kan ha seg utendørs uten å fryse i hjel. Anonymkode: a8603...1cd
Rosa Gnom Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor ofte ville du møttes? Anonymkode: 6fe27...638 Aldri hatt FF,men hvis jeg hypotetisk sett hadde hatt ei, hverdag? Jeg har høy sexlyst. 2
Sander33 Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai Hver dag. Eller 6 dager i uka. Holde en hviledag i uka hellig🤣 1
Bamseklemmer Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor ofte ville du møttes? Anonymkode: 6fe27...638 Ganske enkelt: "Vi" ringer etter behov til hverandre.. og ytrer ikke om trangen til sex, men ytrer om glede av å møtes igjen🤭 "Kaffetørst?".. "Lyst på mat?".. "Kan du hjelpe meg med ditt og datt?" er kjente strofer. Så å vise hjelpsomhet og vennlighet.. fører oftere til sex, enn å spørre direkte om sex. For enkelte kvinner (inkl. meg selv) blir "kåt" av hjelpsomhet og vennlighet, da blir sexen en måte å vise takknemlighet på. Gleden blir alltid stor etterpå, da tar det ikke lang tid til neste gang.. vi har selv skapt felles gjensynsglede🥰 1
feliek54 Skrevet 30. mai #8 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvor ofte ville du møttes? Anonymkode: 6fe27...638 jeg har hat det flere ganger og det var som regel ca. 14 dager mellom. hun jeg var flest ganger hos på 50 varte over 1 år og vi hadde får en fin tone. En av de andre på 40 var lit oftere, men hun maste om mer en jeg kunne få til. hun yngste var 26. Er dessverre lenge side hun siste og jeg savner men har ikke funnet ei selv om alder ikke er viktig men at vi liker omtrent det samme.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai Bamseklemmer skrev (5 timer siden): Ganske enkelt: "Vi" ringer etter behov til hverandre.. og ytrer ikke om trangen til sex, men ytrer om glede av å møtes igjen🤭 "Kaffetørst?".. "Lyst på mat?".. "Kan du hjelpe meg med ditt og datt?" er kjente strofer. Så å vise hjelpsomhet og vennlighet.. fører oftere til sex, enn å spørre direkte om sex. For enkelte kvinner (inkl. meg selv) blir "kåt" av hjelpsomhet og vennlighet, da blir sexen en måte å vise takknemlighet på. Gleden blir alltid stor etterpå, da tar det ikke lang tid til neste gang.. vi har selv skapt felles gjensynsglede🥰 Hvorfor omtaler du deg selv som kvinne, når det står på profilen din at du er mann? Anonymkode: 760c6...1e3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå