frøkna Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Er det noe vits nå å ha etter overgangen til Spenn? Snart må jeg betale årsavgiften til kortet, men litt i tvil om dette kortet lønner seg lengre.
Slarti Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Det må du se på selv. For min del gjør det at jeg er ett steg høyrere på stigen pga dem 24 "overnattingene" i året jeg får. Så alle oppgraderingene jeg nå får gratis gjør at jeg mener dem hundrelappene er lønnsomt. (oppgraderte rom hele tiden, garantert rom på kort varsel, Tidlig innsjekk og sen utsjekk er også genialt.) Men så snart jeg slutter å bo en del hos dem så er det slutt. Så du må nesten vurdere fordelene du får kontra hvor mye du bor på hotell.
frøkna Skrevet 29. mai Forfatter #3 Skrevet 29. mai Slarti skrev (1 minutt siden): Det må du se på selv. For min del gjør det at jeg er ett steg høyrere på stigen pga dem 24 "overnattingene" i året jeg får. Så alle oppgraderingene jeg nå får gratis gjør at jeg mener dem hundrelappene er lønnsomt. (oppgraderte rom hele tiden, garantert rom på kort varsel, Tidlig innsjekk og sen utsjekk er også genialt.) Men så snart jeg slutter å bo en del hos dem så er det slutt. Så du må nesten vurdere fordelene du får kontra hvor mye du bor på hotell. Men disse fordelene er vel knyttet til medlemskapet mitt i Strawberry og ikke kredittkortet? Får du ofte oppgradert rom? Jeg har kun opplevd det en gang og er gull medlem så overnatter en del i Strawberry hotell.
Slarti Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai frøkna skrev (1 minutt siden): Men disse fordelene er vel knyttet til medlemskapet mitt i Strawberry og ikke kredittkortet? Får du ofte oppgradert rom? Jeg har kun opplevd det en gang og er gull medlem så overnatter en del i Strawberry hotell. Ja dem er knytta opp til medlemskapet. Men kredittkortet gir 24 "overnattinger" i årete. Noe som gjør at man får neste steg MYE kjappere. Etter jeg traff Gull har jeg nesten alltid fått oppgradert minimum et hakk. (trenger bare 6 betalte overnattinger i året for å holde gull mot 30 uten MC) På platina har jeg alltid endt opp med beste rommet. (trenger 36 netter i stede for 60 netter for å beholde) Også fått andre goder som ikke står at man får. Fått gratis mat fra kjøkkenet på senkvelden noen gang. Fått gratis snack og sjokolade opp til flere gang. (men brukt mye dem samme hotellene så dem "kjenner" meg. Alltid gratis snack i baren på en del hoteller når dem ser du er gull eller platinum. Siste 6 årene har jeg ikke blitt oppgradert 3 ganger, (da var det en bonusnetter) Ellers Alltid minimum et steg opp i forhold til hva jeg betaler for. 1
frøkna Skrevet 29. mai Forfatter #5 Skrevet 29. mai Slarti skrev (1 minutt siden): Ja dem er knytta opp til medlemskapet. Men kredittkortet gir 24 "overnattinger" i årete. Noe som gjør at man får neste steg MYE kjappere. Etter jeg traff Gull har jeg nesten alltid fått oppgradert minimum et hakk. (trenger bare 6 betalte overnattinger i året for å holde gull mot 30 uten MC) På platina har jeg alltid endt opp med beste rommet. (trenger 36 netter i stede for 60 netter for å beholde) Også fått andre goder som ikke står at man får. Fått gratis mat fra kjøkkenet på senkvelden noen gang. Fått gratis snack og sjokolade opp til flere gang. (men brukt mye dem samme hotellene så dem "kjenner" meg. Alltid gratis snack i baren på en del hoteller når dem ser du er gull eller platinum. Siste 6 årene har jeg ikke blitt oppgradert 3 ganger, (da var det en bonusnetter) Ellers Alltid minimum et steg opp i forhold til hva jeg betaler for. Skjønner, ja jeg har jo lagt merke til jeg samler netter raskt. Da beholder jeg kortet enn så lenge. Takk 😊
Slarti Skrevet 29. mai #6 Skrevet 29. mai frøkna skrev (1 minutt siden): ja jeg har jo lagt merke til jeg samler netter raskt Jepp. Er derfor jeg beholder kortet mitt. Jeg går aldri ned på sølv lenger. Platinum klarte jeg bare et år, men er heller ikke målet. Så det er det du må regne på. Er det at man beholder Gull konstant godt nok for deg. (klarer du ikke å holde gull så kvitt deg med kortet, siden det man får på gull mot sølv er stor forskjell) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå