AnonymBruker Skrevet 31. mai #21 Skrevet 31. mai Ts vi må ha svar 😂😂 hvordan gikk det, hva er status? Har ungen fått alvorsprat 😂😅 Anonymkode: ffa47...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #22 Skrevet 1. juni Jeg gjorde det selv, i min første leilighet, var vel i starten av 20 årene 🙈😅. Hadde en ildfast form som var veldig fastbrent, kjørte på med Zalo i formen, og puttet den i oppvaskmaskinen. Det var zalo overalt 😂. Så da lærte jeg det,burde være pensum på skolen, sånne ting . Anonymkode: bebf6...949 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #23 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 12.00): Har du aldri levd med oppfinnsomme småbarn? Noen synes det er gøy å slippe meter etter meter med toalettpapir på gulvet eller i do, andre finner ut av Zaoflaske er morro i opppvaskmaskin. Små føtter, fingre og hoder er lynraske og oppfinnsomme langt over voksne. Anonymkode: ff5ee...e23 Med små barn må en oppbevare Zalo og andre såper utenfor barnets rekkevidde eller bruke barnesikring på skuffer og skap. Anonymkode: 5f6a3...948
AnonymBruker Skrevet 2. juni #24 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (På 30.5.2025 den 12.42): Dette minner meg om når noen i klassen min på ungdomsskolen tømte en flaske med zalo i fontenen på Ole Bulls plass i Bergen😂 Anonymkode: b04ed...f69 hva skjedde? ble den ren? Anonymkode: fcc32...baf
AnonymBruker Skrevet 2. juni #25 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): hva skjedde? ble den ren? Anonymkode: fcc32...baf Du kan lese om det her😂🫣 Anonymkode: b04ed...f69 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå