La_Reina Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Hei, jeg har vært så heldig å bli kjent med en ny dame på egen alder gjennom felles sykdom som jeg har lyst til å invitere med på helgetur til utlandet men er usikker på det er for mye for tidlig? Vi møtte hverandre på et kurs for kreftsyke i fjor, og har møtes regelmessig etter det, det vil si nesten hver uke. Vi har mange felles interesser, og veldig god kjemi. Det er ikke bare jeg som tar initiativ til å møtes, hun gjør også det. Vi er begge sykmeldte (på aap), og nå begynner det å gå mot slutten på behandlingen for begge, og vi skal begynne å jobbe deltid igjen til høsten (25). Jeg skal derfor ta meg en helgetur til Barcelona, da jeg alltid har hatt lyst til å besøke den byen, men ikke hatt mulighet før jeg starter opptrapping på jobb. Jeg har egentlig planlagt å dra alene, men lurer nå på om jeg skal invitere henne med. Hun er voksen med voksne barn så det er liksom ikke masse familie som står i veien. Det eneste er at hun har sagt at hun liker mye egentid, og har behov for å være mye alene. Derfor er jeg litt usikker på om det er for mye å invitere med på helgetur? Jeg er så veldig usikker så da tenkte jeg å høre med dere kloke kvinner her på kvinneguiden. Hva dere tenker om dette? Det kan jo bli veldig kleint om hun sier nei... Kanskje jeg bare overtenker alt sammen?
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Det er jo bare å spørre om hun om vil. Også har dere da evt hvert deres rom, da med tanke på at hun har behov for egentid. Tenker du kan si til henne det du skriver i innlegget ditt her. Slik jeg forstår det, er dere begge kvinner og det er ren vennskap mellom dere og ikke noen baktanker om noe annet. Det kan være hun vil like å bli invitert, helt uavhengig av hva svaret hennes blir. Anonymkode: add36...81c
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Jeg er en person som også har mye behov for egentid. Men jeg synes helgeturer er kjempekoselig 😊 Hadde det vært snakk om en uke eller to, så hadde jeg vært mer skeptisk. Men behov for mye egentid betyr ikke nødvendigvis mye egentid hver dag. Jeg tar gjerne en helg med en venninne, men da er jeg tom etterpå og har behov for noen dager alene. Og det er så verdt det, for venninnehelg er koselig! Anonymkode: 8f067...3fa
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Du får bare si at du skal, da. Så hører du fort om hun er interessert og da kan du spørre uten at det er rart. «Bli med da vel?» Sikkert mye koseligere å nyte tapas sammen med noen 😊 Anonymkode: 24f7b...ba3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Du får bare si at du skal, da. Så hører du fort om hun er interessert og da kan du spørre uten at det er rart. «Bli med da vel?» Sikkert mye koseligere å nyte tapas sammen med noen 😊 Anonymkode: 24f7b...ba3 Det var et godt forslag 😄 Anonymkode: b88e5...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå