Pimbila Skrevet 16. mars 2006 #1 Skrevet 16. mars 2006 Noen som vet hva den pipingen indikerer. Jeg mener den har gjort det siden vi kjøpte den, men mannen tror det indikerer noe galt. Jeg har ikke bruksanvisninger her jeg er nå, så er det flere her som har tromler som piper? Det er pip-pip (to pip'er) annenhvert minutt kanskje.
Gjest HB Skrevet 16. mars 2006 #2 Skrevet 16. mars 2006 Min tørketrommel piper når den er ferdig, men jeg har en Siemens. Hvis den piper midt i et program vil jeg tror det er en indikasjon på feil. Det er ingen lamper som lyser som sier hva feilen kan være da? Det mest vanlige er vel full vanntank eller fullt lofilter. Hilsen Lille meg
Gjest Lea Skrevet 16. mars 2006 #3 Skrevet 16. mars 2006 Har du sjekket om filteret er fullt eller om vannkammeret er fullt? Vi har Bauknecht-trommel vi også og den piper når dette skjer.
Cata Skrevet 16. mars 2006 #4 Skrevet 16. mars 2006 Hvis du har kondenstrommel, så kan det også være at den "dingsen" som sørger for at vannet kondenseres ut må rengjøres.
Grooo Skrevet 16. mars 2006 #6 Skrevet 16. mars 2006 Mamma har en Bauknekt, og tømmer "vanntanken" etter annenhver runde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå