Gå til innhold

Er du redd for, begeistret for,eller likegyldig til/tror ikke,at KI kommer til å ta for mye over?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.5.2025 den 17.24):

Jeg synes det går for sakte, og er redd for at min generasjon blir den siste som ikke får tidlig pensjon og kan lene oss tilbake. 

Anonymkode: 076be...8f1

Nøyaktig det jeg også synes. Jeg ble forventningsfull når det kom, men er nå skeptisk. Det tar for lang tid! Den er fortsatt alt for dårlig.

Jeg både forventer, og håper, at AI tar over de fleste arbeidsoppgavene i samfunnet, både de intelektuelle og de fysiske jobbene.

Anonymkode: dfa66...4f0

AnonymBruker
Skrevet

Tror spill og animasjons bransjen vil oppleve det hardest, fremover, gjennom tts (text to speech) galskapen som sprer seg; tenker da på Using AI to create custom voice lines & campaign dialogue | HIVE opp mot World of warcraft, hvor addon ble skrudd av pga copyright årsaker - Blizzard kan tjene ekstremt mye penger, ved å tilby akkurat for en ekstra penge, gjennom f.eks Microsoft Azure tjenester(hvor Microsoft eier blizzard). Fremover kan en "rulle ut" animasjon og spill i en "AI voice acting preview" lenge før skuespillere har utført jobben sin, hvor skuespillere gir en form for "voice enhancement" etter behov.

Tror det blir veldig spennende fremover, opp mot spill og animasjon :)

Anonymkode: 3cef3...1f6

AnonymBruker
Skrevet

Microsoft forms kommer til å bli populær; hvem gidder å trykke inn på norske nettskjemaer omkring forskning, når en kan skrive ting på et enkelere format som blir konvertert av AI. Det tar lang tid å lage å store skjema, hvem gidder det - er bedra å bruke BAA HIPAA compliance med microsoft når det er snakk om sensitiv data :) Less work, better life quality 😇

Q: Hva pleier du å tenke på før du sovner?
A: [ÅPENT SPØRSMÅL]

Q: Hvor motivert føler du deg i dag?
A: [VALG] 1 | 2 | 3 | 4

Q: Hvilke aktiviteter gjør deg glad?
A: [FLERVALG] 1 | musikk | trening | mat | ro

Q: Hva er det viktigste for deg i livet akkurat nå?
A: [ÅPENT SPØRSMÅL]

Q: Hvor fornøyd er du med uka di så langt?
A: [VALG] 1 | 2 | 3 | 4

Q: Hvilke omgivelser trives du best i?
A: [FLERVALG] 1 | natur | by | hjem | steder med folk

image.thumb.png.3972059c320badaad0ac531c4118d8e4.png

Anonymkode: 3cef3...1f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...