Gå til innhold

Noen andre med lav hcg/sakte økning hvor det har gått bra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, 

Vi er i IVF sirkuset og har hatt et innsett nå 12/5. Det var en blastocytt, men den ble satt inn 4 dpo (jeg vet ikke om det har så mye å si men). I dag er jeg 21 dpo. 

Første positive testene kom 11 dpo på kvelden. Og jeg fikk også gravid 1-2 på clearblue 11 dpo. Men så har det ikke vært noen økning som jeg kan se på strinmeltestene. Jeg får fortsatt gravid 1-2 nå 21 dager dpo… var hos lege i går og tok blodprøve. Den viste HCG på 75. 

Jeg tenker jo at dette ikke går veien, men samtidig så har man jo så håp…. 😢 er det noe håp tror dere? Jeg har sendt melding til klinikken om resultatet og spørsmål om jeg skal fortsette på cyclogest eller om jeg bare kan slutte.. får vel svar i morgen håper jeg.. men uff.. finnes det noen solskinnshistorier med så lav HCG 21 dpo? 🙏

Anonymkode: 17e99...267

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei, 

Vi er i IVF sirkuset og har hatt et innsett nå 12/5. Det var en blastocytt, men den ble satt inn 4 dpo (jeg vet ikke om det har så mye å si men). I dag er jeg 21 dpo. 

Første positive testene kom 11 dpo på kvelden. Og jeg fikk også gravid 1-2 på clearblue 11 dpo. Men så har det ikke vært noen økning som jeg kan se på strinmeltestene. Jeg får fortsatt gravid 1-2 nå 21 dager dpo… var hos lege i går og tok blodprøve. Den viste HCG på 75. 

Jeg tenker jo at dette ikke går veien, men samtidig så har man jo så håp…. 😢 er det noe håp tror dere? Jeg har sendt melding til klinikken om resultatet og spørsmål om jeg skal fortsette på cyclogest eller om jeg bare kan slutte.. får vel svar i morgen håper jeg.. men uff.. finnes det noen solskinnshistorier med så lav HCG 21 dpo? 🙏

Har du bilder?

Anonymkode: ffa0a...72e

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har du bilder?

Testen er fra makesure. Dette bildet er ikke tatt i dag altså, men testene blir ikke sterkere enn dette. 

IMG_8453.jpeg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Testen er fra makesure. Dette bildet er ikke tatt i dag altså, men testene blir ikke sterkere enn dette. 

IMG_8453.jpeg

Hvilke dpo var dette?❤️

AnonymBruker

Ja. Husker ikke tallene lenger, men både verdi i forhold til innsettdato ved IVF og stigning var lav ved tre av mine fire graviditeter. 

To av gangene ble spontanabort, men den tredje gikk bra. 

Anonymkode: 9dd19...2ac

• Hjerte 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dette var 11 dpo. Her er de siste dagers tester.. 

IMG_8550.jpeg

Syntes ikke streken er svak til å være verken 11, 15 eller 18 dpo, men rart at de ikke har blitt sterkere ja. Har du tatt noen andre tester? 

Her kan du se kvinner sine ulike HCG tall utifra hvilken DPO de er på. Dette er kun rapporterte tall for vellykkede graviditeter, men vær obs på at det kan være kvinner som ikke har full oversikt over eggløsning som også har rapportert inn tall. 

http://www.betabase.info/chart/betaByDay/21/Single

Screenshot_20250529_183202_Chrome.jpg

• Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Syntes ikke streken er svak til å være verken 11, 15 eller 18 dpo, men rart at de ikke har blitt sterkere ja. Har du tatt noen andre tester? 

Ja har tatt mange clearblue digital og alle viser bare 1-2 uker gravid. HCG er målt i blod til 75 så det hjelper vel ikke å bytte merke på testene heller. 

• Nyttig 1
AnonymBruker

Jeg blir jo helt sprø av dette…. Er det håp eller er det bare kroppen som ikke har skjønt at det er mislykket siden jeg fortsatt ikke har fått noen blødning og fortsatt har postitivt tester?? Er det noe annet galt? kan det være exu? 

22 dpo i dag. Skal inn for ny hcg måling i blod kl 10:30 i dag. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg blir jo helt sprø av dette…. Er det håp eller er det bare kroppen som ikke har skjønt at det er mislykket siden jeg fortsatt ikke har fått noen blødning og fortsatt har postitivt tester?? Er det noe annet galt? kan det være exu? 

22 dpo i dag. Skal inn for ny hcg måling i blod kl 10:30 i dag. 

Glemte bilde 

Clearblue og den nederste strips er fra i dag. 

att.KBuwt9k_8PqV1d4sbjlEDY_VQCYj9JkJf13wBDJ1yG4.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...