AnonymBruker Skrevet 29. mai #1 Skrevet 29. mai Min nabo skal flytte. Han har leid seg en 2 roms. I kontrakten står det at røyking og husdyr er ikke lov. Men han sier at han kan røyke på veranda selv om det er ikke lov med røyk. Jeg mener at det ikke er greit. Hvem har rett? Anonymkode: ebebc...9a4
AnonymBruker Skrevet 29. mai #2 Skrevet 29. mai Tenker at han som har kontrakten sikkert vet det bedre enn deg. Anonymkode: a168f...090 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Skrevet 29. mai Ingen kan nekte folk å røyke ute på verandaen. Det er alt prøvd via rettsapparatet og. Den som røyker hadde sitt på det tørre Anonymkode: fb1d2...19d 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai #4 Skrevet 29. mai Naboen har rett. Iallefall blir det slik i tråden. Anonymkode: cff65...125
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Min nabo skal flytte. Han har leid seg en 2 roms. I kontrakten står det at røyking og husdyr er ikke lov. Men han sier at han kan røyke på veranda selv om det er ikke lov med røyk. Jeg mener at det ikke er greit. Hvem har rett? Anonymkode: ebebc...9a4 Naboen Anonymkode: 248b9...91a 2
Mezzosoprena Skrevet 29. mai #7 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min nabo skal flytte. Han har leid seg en 2 roms. I kontrakten står det at røyking og husdyr er ikke lov. Men han sier at han kan røyke på veranda selv om det er ikke lov med røyk. Jeg mener at det ikke er greit. Hvem har rett? Anonymkode: ebebc...9a4 Det kommer an på hva som står i den nye leiekontrakten. Hilsen ChatGPT https://chatgpt.com/c/68389435-cc30-800b-98ed-8d5b51c19ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå